sarasvensson

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Sara - 27 september 2010 19:05

            Godkväll. Har inte kunnat skriva tidigare idag, hann i och för sig med ett inlägg imorses, innan jag skulle till skolan. Har inte haft tillgång till internet nu i eftermiddag, så just nu sitter jag och lånar min brors dator. Har haft en lång och stressig dag i skolan. Det har varit ett underbart väder!! Love ♥ Prinsessorna har fått vara ute länge i detta fina höstväder. Ikväll blir det "Idol". Puss & ha en fin kväll!!

Av Sara - 27 september 2010 07:48

    Vaknade vid sju-tiden imorses, åt en god frukost med syster och kilade sedan ut till mina prinsessor. Ska alldeles strax iväg till skolan. Måndag igen. Två dagar kvar innan det är lite ledigt och SHOOOOOOPING!!! Wiiie!! Jag längtar!    Överby på onsdag med mamma och karin ♥ Kommer bli grymt kul! Har ni märkt att jag bytt header?   Gjorde den igår och är riktigt nöjd! Hoppas att ni också gillar den ♥ Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards