sarasvensson

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sara - 15 september 2010 18:29

Vita stränder, turkost vatten och vackra palmer...

Av Sara - 15 september 2010 17:33

                                   Mitt nattduksbord!


Det har varit en regnig, kall och blåsig dag här hemma i Gudhem idag. Har varit i skolan från halv nio till tio över tre. Idrott direkt på morgonen var det som först stod på schemat. Det regnade när jag skulle hem från skolan idag och nu fullkomligt vräker regnet ner. Solen lyser och det spöregnar, ungefär var så var även imorses på idrotten inne i stan. Mina sötisar har fått vara ute i hagen i hagen en stund, men nu kom regnet, så det blev att komma in i buren igen. Har även hunnit med att plugga en del nu i eftermiddag. Har skönt nog faktiskt ingen läxa tills imorgon, utan bara en so-läxa tills på fredag. Nästa vecka är helt otrolig! Har massa läxor, ma-diagnos och so-prov och veckan därpå två stycken prov. Har kollat lite kläder ur H&M katalogen nu i eftermiddag, som ska beställas. Ska även åka med syrran och mamma om 1,5 vecka till Överby. Ska då inhandla lite nytto-saker som behövs, vantar, mössa, halsduk. Faktum är att jag faktiskt också behöver få tag på fler plektrum, eftersom jag tappat bort mitt. Dessutom behöver jag få tag i en gitarr-stämmare, så jag kan stämma min gitarr. Vet ni om det finns någon musik-affär i Trollhättan?


Beställde bla. en jätte fin halsduk, jeans tights, tunika och lite annat smått och gott. Visar det så fort paketet kommer. Lovar! Snart blir det middag med min kära familj och sedan bär det av mot tvn och "Idol". Förresten, vet ni varför Laila och Niclar var i Örebro på styrkelyft-tävlingen, där Erik var med? Jo, Lailas pappa tävlade då. Kul kul!


Missa nu inte "läsar dagens" som kommer på fredag! Fortsätt också att skicka in era snygga outfits. Tack alla som redan skickat in!! Super glad för det! Ni som vill skicka fler, gör det och ni som inte varit med, va det!   


Love ♥


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards