sarasvensson

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Sara - 19 september 2010 17:54

Det blir denhär bilden som jag skickar in till tävlingen    Tycker den är jätte söt och riktigt gosig! Det är Karin som håller i tjejerna och jag som tagit bilden. Skickar in den till en tävling där man faktiskt kan vinna en kamera. Puss!

Av Sara - 19 september 2010 17:25

Har precis duschat och sitter nu och letar efter en bra bild på Embla och Troja som jag ska skicka in till en tävling. Visar vilken bild det blir, när jag är klar. Puss!

Av Sara - 19 september 2010 16:29

Mina prinsessor ligger och sover.

Av Sara - 19 september 2010 15:23

                Har söndagsstädat och gjort iordning i rummet. Städar varje söndag och plockar iordning lite då och då. När det behövs, helt enkelt. Dammsugade av golvet, hyllor, skrivbordet och nattduksbordet. Fixade även iordning med en hög grejer som låg på golvet och skräpade. Nu är rummet söndags-fint och det är ordning och reda. I like!

Av Sara - 19 september 2010 14:46

 

                                         Bilder från förmiddagen.


Har precis ätit middag med mamma och syster. Klyftpotatis, fläskytterfilé och en mycket god sås. Gott! Det har regnat nåt enormt här i Gudhem! Haglat och regnat. Regnat och haglat    Tjejerna fick iallafall vara ute en stund innan regnet kom. Om jg hinner, ska jag även ta ut dom lite senare igen. Mina små änglar! ♥ Nu ska jag städa rummet. Ikväll blir det mys framför "ensam mamma söker". Ni missar väl inte?

Av Sara - 19 september 2010 13:15

Regnet öser ner i Gudhem! Både regn och hagel. Snart blir det middag    Puss!

Av Sara - 19 september 2010 12:02

Åhh, vilken härlig dag! Har varit ute i detta fina väder riktigt länge. Underbart! Embla och Troja är ute och bara gottar sig. Jag också!    Snart blir det middag med mamma och syster. Hörs sen! Puss!

Av Sara - 19 september 2010 11:05

      Har precis tagit ut mina små tjejer i hagen ♥ Nu ska jag kila ut och höst-röjja med det ena och det andra. Jag älskar hösten! ♥ Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards