sarasvensson

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Sara - 3 september 2010 19:26

 

 

Har precis ätit middag med familjen och ska alldeles strax bege mig ner till tvn. Ska se "Kristallgalan", vilket ska bli otroligt kul. Programledare: Tilde de Paula och Linda Lindorff (fd. Isacsson). Har ni röstat på dom nominerade på kristallgalans hemsida? Det har jag gjort. Röstade bla. på Solsidan som "Årets program". Ha en fin kväll, allihopa! Kärlek ♥

Av Sara - 3 september 2010 16:53

Vet ni??? Ahh, jag håller på och dö av lycka!! ♥ Mamma har precis bokat biljetter till en julkonsert med Ola, Darin, Jessica Andersson, Jill Svensson, The Playtones, Erika Sjöström och TIMOTEIJ!!! ♥ ♥ ♥ Gissa om jag är glad!!???


 

  

Vi hade jätte tur! Dom uppträdde bara i 7 städer i Sverige och dom flesta är runt oss! 15 dec är det dags! ♥

Av Sara - 3 september 2010 16:40

 

Premiär för "Läsar dagens".


Denna oufit är inskickad av Karin Svensson, som bloggar på www.karinsvensson.bloggplatsen.se, och som faktiskt är min syrra.


Jeans-ginatricot

Rosa linne-H&M

Jeansskjorta-KappAhl

Glasögonhalsband-Ur&Penn

Klocka-Guldfynd

Läderarmband-Cypern


Tack Karin för outfit-bilden!   


Fortsätt skicka in outft-bilder.


Pussar! ♥

Av Sara - 3 september 2010 16:07

 

Idag kom dom efterlängtade armbanden från Hemmets Journal på posten. Eftersom vi vann "Husdjurs-tävlingen", så fick vi dessa fina armband. Tusen tack Hemmets Journal!!


Har jag berättat att vi fick trisslotten från Hänt extra för några dagar sedan? Jag tror inte jag gjort det. Tyvärr vann vi inget, men det är ju tanken som räknas. Ellerhur?


Snart snart kommer läsar-dagens!    Nu ska jag baka med mina kära syskon ♥ 


Puss så länge!

Av Sara - 3 september 2010 15:32

Mina älskade tjejer! ♥


Karin klipper klorna på Troja.


 

 

 

 Älskade Troja ♥


 

  Syster gosar med Trojis.


  Sedan var det Emblas tur.


  Här klipps klorna för fullt...


  Embla ♥


 

 

Karin och Jag har varit ute en stund med våra små älsklingar. Det dags dags för klo-klippning. Vi klipper dom varje månad, dvs. den förste varje månad. Idag gick det jätte bra med både Embla och Troja. Skönt! Efter att dom fått sina klor klippta, fick dom springa lite lösa i trädgården och sedan fick dom komma in i hagen.


Lite senare kommer "Läsar-dagens" och så ska jag visa vad som kom på posten idag    Missa inte det!!


Kärlek ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards