sarasvensson

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Sara - 6 september 2010 17:04

Gillar din blogg sjukt mycket!! / Millan


Tack snälla du ♥ Vad glad jag blir! Pussar ♥


Tack för alla snälla & gulliga kommentarer! Ni är såååååå snälla!!


 

Massa kärlek till er!! ♥♥♥

Av Sara - 6 september 2010 16:26

     

Shit, vilken lång dag. Är alldeles slut. Gick upp vid sju imorses och sedan blev det en snabb snabb frukost och efter det iväg till skolan. Hann faktiskt med att skriva lite här på bloggen, vilket var roligt ♥ Älskar min blogg! ♥ Iallafall, skolan har näst intil tagit kol på mig idag. Sååå mycket att göra. På måndagar och torsdagar går jag jätte länge, från halv nio till tjugo i fyra. Nu har jag och syster precis ätit mellis och gjort lite läxor. Faktiskt inte så jätte mycket läxor och sånt i veckan, vilket är skööönt. På fredag ska min klass ha skolfoto, måste ta fram lite kläder och smycken till det. Måste ju vara fin ♥ Har en jätte fin frisyr på gång, men mer avslöjar jag inte :) Ska bli sjukt rolig! Älskar att plåts och fotas!


Har faktiskt också hunnit med att ta ut Embla och Troja i hagen. Dom är ute nu. Riktigt skönt för tjejerna att få komma ut och röra lite på sig, när dom har fått sitta i buren en lång dag. Inte så trevligt, men nu har dom iallafall det skönt :)


Hörs sen!

Puss! ♥

Av Sara - 6 september 2010 07:51

 

 

 

 

Då var det måndag igen. Riktigt jobbigt att gå idag, efter en långt och skön helg, men, man har ju inget val. Det är bara att kila upp! En tidig morgon blev det även idag, men tanke på att jag gick upp vid ungefär samma tid igår som idag, dvs. runt sju-tiden. Är sjukt morgontrött när jag väl har vaknat, men efter bara några minuter är jag hur morgonpigg som helst. Konstigt det kan va.


Idag blir det en ny dag i skolan. En ny vecka. Känns riktigt bra på läx-fronten. Pluggade både matte, tyska och hemkunskap i helgen. Som ni läste igår, så är mitt rum också riktigt fint. Hinner inte med att städa rummet när jag kommer hem från skolan, så jag försöker hinna med det på helgen, oftast på söndagar.


Dagens består av:


jeans tights-H&M

ljusrosa blus-H&M

långt vitt linne-Axel&Ebba

adidas väska-Inter sport

ballerina skor-Coop

nyckelband-Timoteij shop

smycken-Ur&Penn, Liseberg, Guldfynd och HJ (har på mig mitt nya armband från Hemmets Journal som jag fick på posten för någon dag sedan)


Ha en fin dag och en härlig start på veckan!


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards