sarasvensson

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Sara - 2 september 2010 17:17

En liten liten ändring. Vi gör såhär: ni skickar bilder till mig genom msn (på mejl blir dom jätte små). Ni får skicka bilderna när ni vill, men har ni inte min msn så adda sara.s_96@hotmail.com. Skriv några rader om vart kläderna och ev. accesoarer är köpa. Jag kommer at visa läsar-outfit ungefär varannan dag, och ALLAS outfits kommer naturligt vis med! ♥ Puss!


P.S Imorgon kommer den första läsar-outfiten D.S

Av Sara - 2 september 2010 16:50

 

Jeans-Cubus

Randig t-shirt-H&M

Grön munkjacka-H&M

Av Sara - 2 september 2010 16:35

Har precis varit ute på en promenad med syster. Innan dess blev det en lite mellis och har också hunnit med att ta ut Embla och Troja i hagen. Dom är överlyckliga över att få komma ut i detta fina väder, kan jag lova. Ännu en skoldag avklarad. Underbart skönt. Snart helg, vänner ♥ Visar dagens senare. Nu blir det so. Puss! ♥


Just det, påminner om outfit-bilderna. Mejla mig med en gång på sara.s_96@hotmail.com. Skicka en bild på en av dina outfits och skriv också några rader om vart kläderna och ev. accesoarerna är köpa. Din fina outfit publiceras här på bloggen plus att du tipsar andra läsare, så mejla! ♥

Av Sara - 2 september 2010 07:58

Bara två dagar kvar tills helt nu :) Åhh, så härligt! Gick upp vid kvart över sju idag. Det blev sedan en snabb frukost. Det är vidrigt kallt ute idag, bara 8,4 grader. Huhu. Snart kilar jag iväg till skolan och stannar där till 15.40 :P. Ha en fin dag! Kram

Av Sara - 2 september 2010 07:54

 

 

 

 

Detta goda åt Karin och Jag till "Fångarna på fortet" igår kväll. Älskar frukt! Det är ju hur gott som helst. 1 rött äpple, 1 grönt äpple och 2 bananer. Skiva ner och njuut!! Till det ett stort glas vatten.

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards