sarasvensson

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Sara - 2 oktober 2011 21:28

Hej! Hur har ni det? Hoppas bra ♥ Jaha, då var helgen redan över, och vi välkomnar en ny vecka om bara några timmar! Jag gillar måndagar. Det känns så himla härligt att vakna upp på morgonen, och veta att man har en ny, härlig vecka framför sig, med en massa nya möjligheter! Jag älskar den känslan! Visst, det är kanske inte alltid så jättekul att stiga upp på morgonen ur den varma, sköna sängen. Det är kallt utmohus, och man ska upp tidigt för att komma iväg till skolan, men oftast så tycker jag faktiskt att det är rätt gött ändå! Man har förhoppningsvis mycket härliga saker framför sig som man ser fram emot, och tänk vad mycket man kan ge på bara en vecka!


Nu tackar jag för denhär veckan, och hoppas att den varit lika bra för er som den varit för mig! ♥ Imorgon börjar min praktik på Interflora. Jobbar 10-17 med en timmes lunch, så imorgon ska jag och syster (som också praktiserar i Skara), gå ut och äta lunch på en mysig restaurang och sen strosa runt i Skara! Mysigt :) Ska ta med både mobilen och digitalkameran, och försöka fota så mycket jag bara hinner!! :) En hel vecka med floristjobb i en fantastisk butik ♥ Lovely!


  


Förresten, ni har väl inte missat att jag har uppdaterat både min presentationsruta + bild, och min presentation. Om ni klickar på mitt namn under bloggbrubrikerna, så kommer ni till min presentation som jag har skrivit:) Hoppas ni gillar den! Och en ny header har jag också kommit upp! Fixade med det igår, och blev SÅÅ nöjd! Tyckte den blev så bra:) Var ju ute efter en enda bild, som såg lite höstlig och fin ut:) Så det fick bli en från plåtningen!


Dags att sova! Vi hörs imorgon!! Kanske hinner jag slänga in ett inlägg innan jag går till bussen imorgon:)


Sov gott, och dröm om allt det vackra! ♥

Av Sara - 2 oktober 2011 13:20

Dags att visa resten av bilderna!! Här kommer ett gäng bilder från när vi fotade utomhus igår!! :) Puss ♥


 

 

 

 

 

Kängor från DinSko.


 

 

Jeans och stickad tröja från ginatricot.


 

 

 

 


 

 

 

                                                  Nya headern!!!


Hoppas att ni har en underbar lördag! Embla och Troja har varit ute en stund i hagen nu, och fortsätter att vara ute. Solen tittar fram, och det är så härligt väder! Snart blir det mysig söndagsmiddag tillsammans med familjen Älskar det! Sen efter middagen tänkte jag plugga lite grann! Jobba no, så att jag tar ikapp det jag missade, när jag var ledig och var i Skövde, och sen jobba matte och engelska! En långpromenad ska jag också hinna med idag, och sen fix och trix inför den kommande veckan med jobb! Vi hörs senare! Puss och Kram ♥

Av Sara - 2 oktober 2011 11:07

Hej! Hoppas att ni har en fin söndag, och att allt är bra med er!! Tänkte berätta lite om gårdagen, då jag var inbjuden till "Konstanatta", som varje år anordnas. Runt om på Falbygden ställs massor av konst ut, och man får åka runt och kolla. Kanske inte min grej riktigt, men det är alltid så roligt att träffa så mycket människor! Igår kväll var jag på Tomtens Kalkbrott, som ligger mellan Torbjörntorp och Broddetorp. I kalkbrottet hade det ställts ut massor av tavlor och annat konst. Det var hur mycket ljus tända som helst, och verkligen superfint!


 

Körde på samma outfit, som jag hade när vi fotade utomhus igår! Jeans ginatricot, stickad tröja ginatricot, jacka VILA, kängor DinSko.


 

                                  Vackert konst på Konstnatta!!



Söndag igen. Känns skönt med helg, men imorgon börjar jag jobba på Interflora!! Känns så himla kul!! :) Jag vet att det kommer bli hur bra som helst!! Är ju i Skara en hel vecka, 10-17, så blogginlägg får det bli efter det!! Jag ska passa på att fråga om jag får ta lite bilder på butiken, så kan jag ju visa er sen :) Skulle vara kul!! Idag har jag mycket att fixa med!! Har skrivit upp långa listor, och får sen bocka av, för att hinna med allt som ska göras. Nu: ta ut Embla och Troja i hagen!


Ha en bra dag, underbara ni!! ♥ Senare idag ska ni få bilder från utomhus-plåtningen!! TACK till söta Lina, som skrivit en sån gullig kommentar....!! :) KRAMAR ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards