sarasvensson

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Sara - 19 oktober 2011 17:35

 

                                      Jag och bästaste systeryster!!


Idag har det varit en lång dag i skolan, dock med väldigt många viktiga och nyttiga lektioner, så då känns det ändå bra :) Man lär sig så himla mycket, och då känns det verkligen värt det!! Början av denhär veckan har ju gått hur fort som helst, och imorgon är det ju redan torsdag, och en dag närmare helg:) Har ni några fina planer på helgen?? För mig blir det hemmadag på lördag, då det bland annat ska pluggas en hel del! Och på söndag så får jag besök utav farmor, farfar och mormor, så då ska vi åka och äta söndagsbrunsch:) Mysigt! Sen ska det ju fixas en del inför Julkalaset också, och lite annat smått och gott, så det får jag också ta tag i. I måndags hade jag utvecklingssamtal, vilket gick finfint! Och imorgon så har jag möte med SYV-en för att prata gymnasieval:) Det känns bra att kunna få svar på sina frågor, så jag ser det bara positivt. Dock så har jag ju egentligen redan bestämt mig för vad jag vill gå, för jag vet ju bäst själv vad jag vill och vill syssla med i livet, men det kan ändå vara bra att få ännu mer information.


Mycket läxor är det denhär veckan, och det är anledningen till dålig uppdatering!! Men nästa vecka så har jag någonting som heter "elevens val" och som jag kommer att ha tisdag, onsdag och torsdag. Jag jobbar jag med det som jag vill, och jag har valt att arbeta med svenska och engelska. Kommer nog bli jättebra! Sen är det ju höstlov veckan efter....och här hemma planeras det för fullt för en mycket härlig resa!!:) Nu ska jag följa med finaste syster på promenad! Har inte hunnit med en ordentlig långpromenad varken måndag eller tisdag, så nu känner jag att det är dags! Jag som annars brukar vara så noggrann med detdär...haha!! Hoppas att allt är bra med er, och att ni har en underbar onsdag! Vi hörs imorgon! Stor kram ♥

Av Sara - 19 oktober 2011 17:25

Idag fikade jag och syster med världens godaste paj!! En blåbärspaj från Frödinge, med supermycket blåbärs inuti!! Hur gott som helst! Denhär var från andra sorteringen, men jag kan inte riktigt förstå mig på det, för det var ju liksom inget fel på den... :) haha! Jaja, supergod var den iallafall! Mamma köpte den på ICA för någon dag sedan, bara för att hon vet att jag älskar blåbärspaj ♥ Hoppas att ni har en fin dag!! Puss ♥ Hörs sen!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards