sarasvensson

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Sara - 21 oktober 2011 18:52

Hej!! Hoppas allt är bra ♥ Vad har ni för er en fredag som denna? :) Själv njuter jag av min ledighet, som kommer att vara i en hel vecka framöver. Iallafall ledighet från en massa läxor, prov och skolarbeten, för nästa vecka har jag ju somsagt elevens val, och kommer inte att ha några läxor:) SKÖNT!! Jag måste ju dock plugga till teoriprovet för mopedkörkortet, men det är ju ändå någonting som jag har valt:) Så det känns bara bra! Idag har det varit en kort och härlig dag i skolan, älskar fredag!! Och det är alltid en sån himla härlig känsla att sluta från veckans allra sista lektion!!


I eftermiddag har jag och min mamma varit i Skövde!! Och shoppat.....!!!!


Julklappspapper, Clas Ohlson


Presentpapper, Clas Ohlson


Tjocka strumpbyxor med mönster, H&M


500 st. A4-papper, Clas Ohlson


Termobyxor (till årets skidsemester), Stadium


Skidjacka (till årets skidsemester), Stadium


Skinnshorts (midjemodell), H&M


Och vet ni vad?? På höstlovet, dvs. om lite mindre än två veckor, så kommer mamma och jag åka till Göteborg!! Vi ska ha en liten mini-semester, bara vi två, med massa shopping, fikabesök, restaurangbesök och övernattning på världens mysigaste och finaste hotell!! Ska bli så mysigt:) Ska se om jag kan få tag på lite bilder på hotellet, visar er isåfall dem i helgen!! Nu har jag precis ätit middag med familjen, och innan det så duschade jag och gjorde iordning mig. Imorgon blir det sovmorgon, och massa fix!!! Brukar ju annars alltid städa en massa på fredagar, men eftersom det inte blev av idag pga. shoppingen, så får det vänta tills imorgon :) Då ska rummet och prinsessornas bur blir rena och fina, min dörr ska dekoreras, och så måste jag mejla iväg lite grejer, slå in julklappar och massa annat fix:) Älskar att ha mycket kul att göra!!!


Hoppas att ni har en underbar fredag!! Ha en fin helg!! Vi hörs imorgon ♥ KRAAAM!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards