sarasvensson

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Sara - 16 oktober 2011 12:19

Hej på er!! Hoppas att ni har en fin söndag. Hela morgonen har jag spenderat inne i stan, där jag hjälpt till med att samla in pengar till klassen, och till den avslutningsutflykt som vi ska göra nu i vår. Känns kul att ha någonting roligt att se fram emot! Nu är jag hemma igen, och ska vila upp mig redan av dagen. Jag pluggade ju järnet igår, så idag blir det inte mycket läxor! Man måste ju få lite ledighet :) Det är superfint väder idag, verkligen höstväder! Underbart!!!!


Igår gjorde jag en lila bukett med sommarblommor. Nu när det är höst, och vintern strax är påväg, så tycker jag att man ska ta tillvara på de sista sommarblommorna, och göra någonting fint med dem:) Som tillexempelvis en bukett! Oftast är ju blommorna från sommaren vid dethär laget ganska vissna, men jag hittade faktiskt ett par riktigt fina i trädgården, som var lika fina som de är på sommaren:)


Vackra sommarblommor!! Älskar den ljusa, lila färger.


Precis som florist-Malin på Interflora lärt mig, så gjorde jag buketten rund, extra fint!!


 

 

 

Nu ska vi äta middag här hemma!! Och sen ska finaste små prinsessorna få komma ut i hagen!! Ha en fortsatt härlig dag!! ♥ STOR kram!!


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards