sarasvensson

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Sara - 22 oktober 2011 17:14

Hej på er! Hoppas att ni har en fin helg. Vad har ni för er? Idag har jag haft massor av saker att ta itu med! Eftersom det blev shopping i Skövde istället för en massa städ igår, så fick såklart allt städ vänta tills idag. Alldeles nyss så storstädade jag rummet, och ska alldeles strax också byta sängkläder. Och tidigare i eftermiddags så släppte jag ut Embla och Troja en stund i hagen, och medans de var ute så passade jag på att göra rent i deras bur! Så skönt att få det rent och fint. En del plugg har det blivit idag också! Men inget vanligt plugg, bara inför teoriprovet för mitt mopedkörkort:) I förmiddags så pysslade jag med en massa bilder som jag skrivit ut! Jag bara älskar bilder, och tycker att det är så himla roligt att pyssla med de, speciellt i rummet:) Älskar det!!


Idag har jag pyntat och dekorerat min dörr med en massa fina bilder på finaste tjejerna!! En del bilder som jag skrivit ut från tjejernas facebook, och en del bilder som jag tagit själv, bland annat från årets alla träffar. Underbara minnen!!

  

 

Vad tycks?? Visst blev det fint? :) Själv är jag väldigt nöjd! Jag tycker att det blev en fin, härlig färgklick och alltid kul med massa bilder!! Som ni ser så fick jag "pussla" ihop bilderna, så att de passade ihop. Det var inte det lättaste, jag fick göra om många gånger, men det går ju bra när resultatet blir så fint:)


Jag hade fått en kommentar idag också när jag loggade in här för att uppdatera :) En läsare ville att jag skulle fota hur shortsen såg ut på, eftersom det inte var det lättaste att se hur de såg ut på bilderna!! Och det håller jag absolut med om, så jag ska försöka fixa med det så fort jag kan :) Ikväll ska jag bara vila upp mig, för jag är så trött efter allt jag gjort idag. Imorgon blir det mysig söndagsbrunch med mormor, farmor och farfar inne på Mösseberg i Falköping på förmiddagen! Ska bli så trevligt :) Ska ju hinna med att bestämma vad jag ska ha på mig till det också!! Mycket att göra....!!! Kraaaam, hoppas ni har en fin dag, så hörs vi!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards