sarasvensson

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sara - 14 oktober 2011 17:45

Hej, finisar!! Hur har ni det?? Jag har det jättebra!! Det känns så himla härligt att det äntligen är fredag och helg! Jag tycker ändå att den här veckan har gått otroligt fort, och det har verkligen varit mycket att göra, och det har ju tyvärr resulterat i kass uppdatering här på bloggen.... :( Det känns så himla tråkigt, för bloggen är verkligen en stor del av livet, och jag tycker att det är så himla kul!!! Jag önskar jag hade mer tid än vad jag har... Men nu när det är sista året och allt på grundskolan, så vill jag samtidigt satsa allt på skolan just nu, och göra mitt allra bästa!! Och det tror jag också att ni förstår :) Så när jag har tid över, så slänger jag in ett inlägg här till er!! Som sagt, äntligen fredag!! Känns skönt, för fredag innebär inte en enda läxa för min del, vilket är riktigt härligt :) Det känns som att jag pluggar alldeles för mycket just nu, men såklart vill jag göra så bra ifrån mig som möjligt!! Efter skolan idag, så blev det mysig fika med finaste syster!! Vi bakade en riktigt smarrig kladdkaka :) Mums! Embla och Troja har fått vara ute en låååång stund i hagen, och är faktiskt ute fortfarande :) Ska ta in de om en stund, tänkte jag. Det är så skönt att vara ute i den friska, härliga luften!! Deras bur blev också ren och fin nu inför helgen!! Sen har jag storstädat mitt lilla rum också, som jag passar på att göra varje fredag efter skolan, eftersom jag inte gör några läxor då :) Ni skulle bara se hur fint och rent det är, och vilken ordning och reda jag har!!!:D


Tänk att det faktiskt inte är långt kvar till jul nu!! Haha, det känns konstigt att säga det, men det är ju faktiskt sant :) Och det gör mig jätteglad!! Jag älskar vintern, och jag älskar allt som har med julen att göra, för jag tycker att det är så himla mysigt, alltihop. Sen får jag ju träffa favoriterna också, på Julkalaset :) Som i år är 15 dec!! GISSA om jag längtar?! :D På tal om Julkalaset... här hemma planeras julklappar till finaste tjejerna, och mycket är redan klart :) Har lite kvar att göra, och jag är ju ute i god tid också, för jag hatar verkligen att ha vara ute i sista stund!! Jamen, det skulle ju bara inte gå, att ha allt fix kvar när det är en vecka kvar till kalaset!!! Det finns liksom inte i min värld :) Jag skulle så gärna dela med mig utav allt till er, men jag vet ju inte riktigt vilka som läser här på bloggen :) Men efter kalaset ska ni få ta del utav ALLT, det lovar jag!! :) Har massa roligt på gång också, som har med Timoteij att göra :) Ska visa och berätta här på bloggen!! Nu ska jag ta in E och T i buren igen, och ta in mattan plus alla mina kuddar, som vädrats medans jag städade :)


Ha en underbar kväll, fina ni!! Här hemma blir det strax middag med familjen, och sen myyyyys!! Det är ju fredag :) Kramar!!


                                      Saknar mina favoriter!! ♥♥♥♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards