sarasvensson

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Sara - 27 oktober 2011 20:38

Godkväll, raring :) Hur har det det?? Jag har det bara bra! Ikväll har jag varit i Skara och på Katedralskolans öppet hus tillsammans med mamma, pappa och syster. Jag älskar verkligen att allt dethär har kommit igång nu!! Har längtat efter :) Det är så himla bra att gymnasieskolorna här i Skaraborg verkligen tar chansen att visa alla blivande gymnasieelever, vilket såklart är en självklarhet. Idag var vi som sagt i Skara, och på Katedralskolan, där finaste Timoteij-tjejerna gick :) Det är en sån häftig känsla att känna igen sig på tjejernas bilder som de lägger upp på bloggen!! En del bilder som dykt upp på bloggen är faktiskt från skolan, och det är så galet kul :) Varje gång!! Vi kollade runt, men tyvärr var det så himla mycket folk att det var svårt att komma fram, men vi gjorde vårt bästa iallafall :) Hela verksamheten fick vi se igång, vilket var superkul, och sen gick vi också till Handelsprogrammet på nedre plan!! Det var två tjejer som var lärare där, och som verkar hur mysiga och härliga som helst!! Vi fick kika runt, och se alla lokaler och klassrum som Handelsprogrammet har, och så informerade även Handels-lärarna, plus en del elever! Mycket bra!! Och vet ni vad?? Vi fick dessutom en underbar goodiebag!! :) Jag är jättenöjd över kvällens öppethus, och det var varit så kul!!


För en stund sedan kom jag hem, och nu har jag fixat och grejat med lite allt möjligt inför morgondagen!! Fredag....!!! Och helg!!! :) Underbart!! Det är en kort dag i skolan imorgon, och sen är det helg och höstlov, och en massa ledighet :) Jag bara njuter!! Hoppas att ni haft en underbar dag ♥ Vi hörs imorgon!! Puss!!


 

Av Sara - 27 oktober 2011 07:58

Godmorgon mina fina! Hoppas att ni sovit gott ♥ Det har jag! Alldeles nyss blev det en mysig frukost med syster, och nu har jag precis gjort iordning mig. Om en stund kilar jag iväg till skolan, och är där tills i eftermiddag. Slutar lite efter tre idag, sen hem och fixa med lite grejer och sen åker jag till Skara! Öppet hus på Katedralskolan ikväll!! Ska bli kul :) Vill bara önska er en underbar dag ♥ Stor kram!

       

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards