sarasvensson

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Sara - 28 oktober 2011 16:55

För exakt en vecka sedan införskaffade jag mig ett par skinnshorts! Älskar verkligen skinnplagg, och har sedan tidigare en skinnkjol, som ni kan se HÄR! Har varit sugen på ett par shorts länge, och hittade världens finaste nu förra veckan! Hittade de på H&M, och gav 199 kr för de. Har ju visat lite bilder på de, men eftersom det inte var så lätt att se hur de såg ut, så kommer här lite bilder när jag har shortsen på mig!


 


 

Jag älskar att de är enkla, men fast att de har en snygg rosett, som piffar upp det!!


 


 


 

Jag tror att jag kör på demhär på jul! Med en vinröd sammetstopp istoppad, och silvriga smycken! :)

Av Sara - 28 oktober 2011 16:45

 


 


 

Fick hämta ut ett paket i tisdags, och i paketet låg en supermysig, blå tröja från OLW!! Älskar ju deras chips, och är en trogen kund där, så jag fick en superfin tröja!! :) Som det står fredagsmys på, som jag älskar :) Supermjuk och jättehärlig!! Tack till OLW!

Av Sara - 28 oktober 2011 16:27

Glad fredag :) Just nu sitter jag här i mitt nystädade rum, som jag gjorde ordning och reda på alldeles nyss!! Njuter av att det äntligen är helg!! Och inte bara helg, utan höstlov också!!! Vad har ni haft för er idag?? Jag har haft en alldeles vanlig skoldag med endast fyra lektioner, vilket är riktigt gött!! Det är alltid en sån himla härlig känsla att gå hem på fredag eftermiddag, och veta att man har en underbar helg framför sig, och två dagars ledighet. Ännu bättre var det ju idag såklart, eftersom jag nu har en låååång ledighet framför mig :) Nice!


I eftermiddags har det blivit en hel del städ!! Först städ av Embla och Trojas bur, som blev riktigt ren och fin :) De är faktiskt ute i hagen just nu, och strax ska jag ta in dem! Rummet har också blivit städat, och nu är det äntligen ordning och reda igen :) Det brukar oftast vara så att det är väldigt stökigt måndag-torsdag, men sen blir det helt plötsligt asrent och fint på fredagen :) Älskar det!! Nu får vi hoppas att ordningen håller sig i helgen iallafall!!


 


 


 

Favoriterna och jag som fint pryder en utav väggarna i rummet!! :)


Nu ska jag ta in Embla och Troja i hagen!! Det är ruggigt väder idag, kallt och blåsigt. Usch!! Jag har även fixat med lite inlägg till er :) Har fotat bättre bilder på shortsen (på), och på tröjan som jag fick på posten i tisdags :) Snart får ni se det, så vi hörs snart!! Puss ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards