sarasvensson

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Sara - 24 oktober 2011 18:15

Hej allihopa!! Hoppas att ni mår bra. Ni har väl inte missat att min blogg blivit bredare? Fick beskedet av bloggplatsen imorses, och hade inte märkt av det själv. Anledningen till att alla bloggar här på bloggplatsen blivit breddare, är för att det finns många som läser på sina mobiler, surfplattor mm, och då blir det så himla smått, så jag tycker absolut att det bara är bra!! :) Headern är ju som ni ser lite liten just nu, så jag ska försöka hinna med att göra den lite bredare också, så att allt passar fint ihop :) Vad har ni haft för er idag?? Måndag igen. Jag älskar att man har en hel vecka framför sig!! Men att gå upp en måndagmorgon är ju kanske inte det roligaste. Jag är så trött på morgonen, men som många andra så är jag jättepigg efter att jag varit uppe ett tag.


Idag har det varit en vanlig skoldag, förutom att det inte blev någon no idag, eftersom vår lärare inte var där...Så en lång lunchrast fick vi, innan det var dags för tyska! Efter skoloan var jag inne i stan en stund och gjorde lite ärenden. Mamma och jag ska gå på en musikal när vi är i Göteborg! Vilken tänker jag inte avslöja än :) Vi hämtade ut biljetterna idag, och TÄNK att jag sak gå på Göteborgsoperan! Det känns galet!! Alltså det är ju ingen opera vi ska gå på, utan det är en musikal som äger rum inne på vackra Göteborgsoperan :) Ska bli så kul!!


                         


Nu har det börjat mörkna här i Gudhem. Jag älskar verkligen allt som har med hösten att göra!! Är nog lite av en höst-nörd :) Älskar att tända ljus, att det börjar mörkna, att krypa upp i soffan och bara mysa...!! Jag älskar det :) För en stund sedan blev det mysig middag här hemma tillsammans med familjen. Eftersom man inte hinner ses så ofta på vardagarna då det är fullt upp med skola, jobb mm, så är det alltid så himla mysigt att sitta ner på kvällen och äta middag tillsammans. Ikväll ska jag bara mysa och vila upp mig! Tända ljus och se på tv :) Imorgon börjar ju elevens val också! Jag kommer jobba med engelska och svenska, mest engelska, i hela tre dagar! Det känns kul och samtidigt väldigt spännande, för tänk hur otroligt mycket man lär sig på tre hela dagar!


Nu vill jag önska er en underbar måndagskväll!! Jag hoppas att eran vecka börjat på bästa sätt, och att allt är bra med er :) Vi hörs imorgon! Puss!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards