sarasvensson

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Sara - 23 oktober 2011 18:49

Godkväll :) Hoppas ni har det bra!! Jag har precis varit ute på en lång promenad med syster och Jennie, härligt! Igår hann jag inte med en ordentlig långpromenad, så det fick bli idag istället. Alltid härligt med underbart sällskap :) Och att dessutom vara ute i friska luften och röra på sig...lovely. Jag har precis duschat, men innan jag bäddar ner mig framför tvn, så tänkte jag berätta lite om söndagsbrunchen jag var på idag :)


Jag var där tillsammans med min familj, plus mormor, farmor och farfar. Trevligt!! Vi var på Kurorten på Mösseberg som ligger inne i Falköping. Bor ni i närheten av falköping - åk dit!!!! Helt galet var vackert det var!! Underbara salonger/rum att sitta och mysa i, och äta tillsammans. Hur fint som helst, med en vacker utsikt över mösseberg! Stora ytor, vita väggar och gammaldags inredning :) Maten var toppenbra, och det var riktigt gott!!


Vacker blomma som farmor och farfar hade med sig idag, TACK!!


Så fort jag hinner så ska jag fixa med bilder på skinnshortsen som jag köpte i fredags!! Det var ju en läsare som ville se hur de såg ut på också, och det kan jag absolut förstå, för på bilderna är det inte så jättelätt att se hur de ser ut, så det ska jag fixa till er!! Hinner nog med det någon dag i veckan som kommer. Ikväll ska jag bara mysa och vila upp mig inför den kommande veckan. Har vanliga skoldagar måndag och fredag, och "elevens val-dagar" tisdag, onsdag och torsdag. Då ska jag jobba engelska och svenska! Kommer nog bli toppen :)


Ha det gott, allesammans, Kramar ♥


Av Sara - 23 oktober 2011 15:11

Som jag berättade om här i bloggen för några dagar sedan, så kommer mamma och jag att åka till Göteborg om två veckor, alltså vecka 44. Vi kommer vara där i några dagar, och bara mysa!! Shoppa, fika, äta på restaurgang, gå och strosa på gatorna i Göteborg, och bara ha det härligt:) Jag var inne på hotellets hemsida, där mamma bokat rum, och hittade lite bilder!!


 

 

 

 

 

Underbar frukostbuffé!!! Ska bli så underbart att få komma bort lite, och bara mysa och ta hand om sig själv ♥


Hotellet som vi kommer att bo på, som heter "hotell Vanilj" har också ett fantastiskt café.


 

Mums!!!


 

 

 

Caféet har en mysig innergård, ser så fint ut!! :)


Finaste E och T har för en stund sedan fått komma ut i hagen!! GOA tjejerna! ♥ Nu när det är så himla fint väder, så är det ju perfekt att släppa ut de en stund i hagen, och jag kan samtidigt hinna med en massa annat. Toppen! Ha en fortsatt fin dag!! Puss ♥


Av Sara - 23 oktober 2011 14:16

 

Beställde två i år!! Kan vara kul att ha också när man slutar nian :) Gruppbilden på klassen blev hur bra som helst, den kan ni se i inlägget här nedan :) Sista bilden på klassen...sorgligt, men sant. Nu väntar vi ju som sagt också på skolkatalogen, som förhoppningsvis kommer i den kommande veckan!! Hoppas på det!


Nu har jag precis kommit hem från den mysiga söndagsbrunchen, det var så himla fint!! Och verkligen jättemysigt, berättar mer om det strax!! För nu ska jag släppa ut Embla och Troja i hagen, det är så fint väder, så idag ska de få vara ute länge! Hörs om en stund, KRAM!!

Av Sara - 23 oktober 2011 10:53

Godmorgon, raringar :) Hoppas att eran söndag börjat på bästa sätt!! Jag har precis gjort iordning mig, redo för söndagsbrunch! Om ungefär en halvtimma kommer mormor, farmor och farfar hit, så då ska vi åka in till Mösseberg som ligger inne i Falköping, och äta söndagsbrunch. Ska bli mysigt :) Det är jättefint väder här hemma idag! Solen skiner, och det är betydligt varmare än vad det var igår. Härligt!!


 

 

TACK till sötaste Julia, som skrev så gulligt om min dörrdekoration :) Kraaaam ♥


Igår bytte jag till det nya klassfotot, i min röda ram!! Det kom för några dagar sedan, plus två enskilda bilder på mig. Sen väntar vi på skolkatalogen också :) Kan fota av de enskilda bilderna, så får ni se :)


Lyssnar på Idol-favoriten Moa, och hennes egenskrivna låt, som är så GRYM, så det är inte klokt!! Begåvad tjej!! Önskar er en toppendag, så hörs vi lite senare idag ♥ Har inte så mycket att göra idag, som jag hade igår, så idag ska jag försöka med några fler inlägg!! Låter bra va?? Kraaaaam, finaste ni ♥ Och tack för att ni hänger med mig i min vardag!! Det uppskattas ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards