sarasvensson

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Sara - 31 oktober 2011 19:32

 

Tänkte bara visa en tydligare bild på hur håret såg ut idag vid plåningen!! Fint va?? Jag älskar det, och jag tycker det är fantastiskt vackert med ett sånt här svall. Tack söta syster, som fixade det så fint idag :) Puss!

Av Sara - 31 oktober 2011 18:55

 

Syster och jag plåtade idag!! Alltid lika roligt :) Hon fixade håret, och sen stog jag som modell. Sminket fixade jag själv, puder och mascara. Brukar vara det jag kör på, enkelt med fint :)


Idag har jag haft en mycket bra dag!! Jag gick upp vid 9-tiden, och sen väckte jag syster yster. Jag hatar när man har en ledig dag framför sig, och man väljer att sova bort halva dagen. Det kan vara väldigt skönt ibland, men oftast tycker jag mer om när man kommer upp direkt på morgonen. Inte sådär supertidigt, utan lagom tidigt :) Då är det som bäst!! Då kan man njuta av morgonen, och behöver inte stressa något. Älskar det!! Idag gjorde jag en god frukost till oss båda, vilket såklart uppskattades av min söta syster :) Jag gjorde bland annat en supergod smoothie med hallon och blåbär. Mums!! På förmiddagen blev det en del fix! Jag slog in samanlagt 8 julklappar till Timoteijorna. Har klart två var till dom :) Underbart!! Sen fixade jag med lite kort och ettiker och sånt också :) Kul, tycker jag! Älskar julen, när man får pyssla och fixa med så mycket.....!! Det känns verkligen som att det är "min" högtid på året :) Julen....♥ Det blev också en härlig promenad tillsammans med syster här hemma i Gudhem! Vi passade då också på att hämta ut posten. Embla och Troja blev utsläppta i hagen på förmiddagen, och har varit ute tills i eftermiddags. Så skönt för dom att kunna vara ute riktigt länge när jag är ledig! Lunchen fixade syster och jag tillsammans, och efter det blev det teoriplugg.


Nu i eftermiddag har jag bara slappat!! Och njutit av min ledighet :) Myst med syster, och bara haft det gött! Det är så skönt att vara ledig, och hinna med det som man annars inte hinner. Bocka av en massa ärenden, och fixa med lite allt möjligt :) Nu är det mörkt här hemma, och jag ska strax bädda ner mig framför tvn. Ska tända ljus och bara mysa :) Ikväll blir det en sån här lång och härlig myskväll. Som alla behöver ibland :) Imorgon är jag själv hemma. Syster ska till en kompis i Norrköping några dagar, och mamma, pappa och bror jobbar, så imorgon ska jag passa på att läsa till teoriprovet, och fixa med lite allt möjligt :) En lång promenad ska jag också ge mig ut på, och så ska jag ha ute Embla och Troja, samt städa deras bur. På onsdag åker ju jag till Göteborg tillsammans med mamma och stannar där till torsdag. Vi ska göra sååå mycket roligt, och jag ser verkligen fram emot det!! Det ska bli så mysigt!


Ha en underbar kväll, så hörs vi imorgon! ♥ Puss!!

Av Sara - 31 oktober 2011 09:48

Godmorgon, godmorgon :) Sovit gott?? Jag har precis gjort iordning mig, och innan det åt jag mysig frukost tillsammans med syster. Jag gjorde nämligen frukost till oss båda idag, förstår ni. Om en stund tar jag med mig syster på en promenad. Vi ska hämta posten och fixa lite grejer!! Idag blir det mycket fix.....!!! Ska slå in julklapparna som än så länge är klara till Timoteij ♥ Och fixa med det!! Och i eftermiddag blir det plugg!! En låååång och härlig promenad också :) Och så ska E och T ut!! Önskar er en underbar dag, så hörs vi!! ♥ Puss och Kram!!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards