sarasvensson

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

31e oktober 2011

Av Sara - 31 oktober 2011 18:55

 

Syster och jag plåtade idag!! Alltid lika roligt :) Hon fixade håret, och sen stog jag som modell. Sminket fixade jag själv, puder och mascara. Brukar vara det jag kör på, enkelt med fint :)


Idag har jag haft en mycket bra dag!! Jag gick upp vid 9-tiden, och sen väckte jag syster yster. Jag hatar när man har en ledig dag framför sig, och man väljer att sova bort halva dagen. Det kan vara väldigt skönt ibland, men oftast tycker jag mer om när man kommer upp direkt på morgonen. Inte sådär supertidigt, utan lagom tidigt :) Då är det som bäst!! Då kan man njuta av morgonen, och behöver inte stressa något. Älskar det!! Idag gjorde jag en god frukost till oss båda, vilket såklart uppskattades av min söta syster :) Jag gjorde bland annat en supergod smoothie med hallon och blåbär. Mums!! På förmiddagen blev det en del fix! Jag slog in samanlagt 8 julklappar till Timoteijorna. Har klart två var till dom :) Underbart!! Sen fixade jag med lite kort och ettiker och sånt också :) Kul, tycker jag! Älskar julen, när man får pyssla och fixa med så mycket.....!! Det känns verkligen som att det är "min" högtid på året :) Julen....♥ Det blev också en härlig promenad tillsammans med syster här hemma i Gudhem! Vi passade då också på att hämta ut posten. Embla och Troja blev utsläppta i hagen på förmiddagen, och har varit ute tills i eftermiddags. Så skönt för dom att kunna vara ute riktigt länge när jag är ledig! Lunchen fixade syster och jag tillsammans, och efter det blev det teoriplugg.


Nu i eftermiddag har jag bara slappat!! Och njutit av min ledighet :) Myst med syster, och bara haft det gött! Det är så skönt att vara ledig, och hinna med det som man annars inte hinner. Bocka av en massa ärenden, och fixa med lite allt möjligt :) Nu är det mörkt här hemma, och jag ska strax bädda ner mig framför tvn. Ska tända ljus och bara mysa :) Ikväll blir det en sån här lång och härlig myskväll. Som alla behöver ibland :) Imorgon är jag själv hemma. Syster ska till en kompis i Norrköping några dagar, och mamma, pappa och bror jobbar, så imorgon ska jag passa på att läsa till teoriprovet, och fixa med lite allt möjligt :) En lång promenad ska jag också ge mig ut på, och så ska jag ha ute Embla och Troja, samt städa deras bur. På onsdag åker ju jag till Göteborg tillsammans med mamma och stannar där till torsdag. Vi ska göra sååå mycket roligt, och jag ser verkligen fram emot det!! Det ska bli så mysigt!


Ha en underbar kväll, så hörs vi imorgon! ♥ Puss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards