sarasvensson

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Sara - 29 oktober 2011 18:22

Godkväll, kära ni :) Slänger in ett litet inlägg, och hoppas att ni har det jättebra! Önskar er en toppenkväll, så hörs vi imorgon igen!! Kramar ♥


 

Av Sara - 29 oktober 2011 10:13

Godmorgon godmorgon, fina ni!! :) Hoppas att ni sovit gott! Jag har sovit hur bra som helst, och länge blev det idag också. Härligt! Jag har precis gjort iordning mig, och innan det blev det mysig lördagsfrukost. Ska skicka iväg en beställning på lite bilder nu, som förhoppningsvis kommer på måndag. Har två ramar här hemma som bara ligger och skräpar och inte används till något, så jag tänkte göra lite fina Timoteij-kollage till dom ramarna :) Kommer bli riktigt nice!! Lite senare ska jag ut och hjälpa till i trädgården ♥ Älskar att vara ute i naturen, det är så himla härligt :) I eftermiddag blir det lite plugg! Både teori, och lite annat smått och gott som jag tog med mig hem från skolan igår. Annars blir det en ledig och härlig dag här hemma!


Önskar er en toppendag! ♥ Kramar!!


 

                                 Vackra höstblommor till er!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards