sarasvensson

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sara - 2 juni 2011 15:47

Titta, såhär blev en utav buketterna som jag gjorde, precis när vi hade kommit hem från skogen. Jag använde mig utav gula kabbelekor. Klippte stjälkarna rakt och satte ihop blommorna som en boll, ungefär. Fäste ett gummiband precis nedanför blommorna. Tycker den blev jätte fin!:)


Nu ska jag ta tag i resten av städningen här hemma. Dags för rummet att bli storstädat! Förresten, jag har mejlat bloggplatsen nu, och frågat varför det inte funkar med mina videoklipp. Hoppas få svar så snart som möjligt! Imorgon blir det äventyr i en annan stad. Någon som kan gissa vart jag ska!?;) Hörs sen! Puss!

Av Sara - 2 juni 2011 15:21

Oj, vad vi har haft det härligt! Syster och jag cyklade till en skog här i närheten. Inte minst att det är vackert ute nu, det är också massor av fina blommor också! Oj oj oj, så härligt det var! Vi har alltså befunnit oss i en vacker skog med massor av fina blommor.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har filmat massvis också! Men det verkar inte funka att lägga upp klippen direkt här i bloggen. Hade klippt ihop en film från när vi var ute och gick igår, men den laddas fortfarande :( Och då var det ändå flera timmar sen jag började ladda upp den! Testade istället med att lägga upp små-klipp, som inte alls är särkilt länge, men det gick inte det heller...Jag blir så trött på den här jäkla tekniken, som aldrig funkar! Jag ska testa igen, annars får jag mejla bloggplatsen och fråga vad som är problemet.


Hoppas att ni har en fin dag! ♥ Hörs sen! Love!

Av Sara - 2 juni 2011 12:22

Jag har skrivit ut en hel hög, med nya fina bilder på favorittjejerna! En del av bilderna har jag redan hunnit sätta in i min Timoteijpärm, resten ska jag sätta in så fort jag hinner. Finaste tjejerna som finns!

Av Sara - 2 juni 2011 11:30

Hoppas att ni har en underbar torsdag, allihopa! ♥ Här hemma är det bra väder även idag, fast det blåser lite mer, än vad det gjorde igår. Tog min första riktigt långa sovmorgon idag, på väldigt väldigt länge. Skönt! God frukost med syster och lite fix nu på morgonen. Här hemma har Embla och Troja precis fått komma ut i hagen, och jag har passat på att storstäda buren. Skönt att få den ren coh fin! Idag blir det mer städning, i form av rummet...men det tar jag lite senare idag.


Embla och Trojas nystädad bur. Idag är det också dags för kloklipp!


Underbara, vackra sirener! Riktiga sommarblommor!


Mina busungar - Embla och Troja! ♥


Nu ska jag fixa och göra iordning lite här hemma. Så fort jag hinner, så kommer det upp en videoblogg från igår. Har redan tittat igenom klippen, men nu ska jag bara fixa iordning det, klippa lite och så. Vi hörs om en stund! Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards