sarasvensson

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sara - 18 juni 2011 21:56

Godkväll, raringar! Hur har ni det? ♥ Vilken underbar kväll det varit! Jag har myst hela kvällen framför tv, och bara haft det gött. Härligt! Jag gillar verkligen att ta till vara på kvällarna, slappa och bara vila upp mig. Det är så härligt, tycker jag. Förlåt för dålig uppdatering idag, lovar att det blir bättre imorgon! Det regnar ute just nu, trist. Det har varit rätt dåligt väder nu i eftermiddags, men i förmiddags var det värme och strålande sol. Hoppas på det imorgon! I eftermiddags fixade jag lite i rummet, och med mina nya bilder, som jag beställde. Jag satte upp nästan alla bilder på en utav mina väggar.


Fint med mycket bilder...!!! Man blir så glad, så mycket fina färger!




Jag har även satt in lite nya sommarbilder i min Timoteijpärm. Det är så kul att jag har samlat så mycket bilder där, tycker jag. Jag har ju liksom sparat alla urklipp med tjejerna, och det blir ju helt fantastiskt att kunna se sen i framtiden. Det är ju heller inte vara urklipp, utan jag har skrivit ut bilder och satt in.


Underbara bilder från Skansen!! Finaste och vackraste som finns!!



Jag har också gjort iordning lite grejer som jag ska skicka till tjejerna, bl.a ett stort TACK-kort, som Cissi ska få, och på det kortet, så har jag klistrat på fyra bilder på mig och henne från måndagen, och så har jag skickat iväg ett stort kuvert med förstorade bilder på tjejerna, för signering. Kul! I den kommande veckan kommer mitt halsband, spännande!!


Nu ska jag sova. Imorgon har jag skön hemma-dag igen. Hoppas att ni haft en fin lördag ♥ Vi hörs imorgon! Puss och sovgott!

Av Sara - 18 juni 2011 12:31

Hej! Hur mår ni? ♥ Hoppas bra:) Skönt med lördag!! Mamma, syster och jag har varit inne i stan en sväng, och kikat lite på "Axel&Ebba". Så mycket fint! Fast nu väntar jag tills redan kommer efter midsommar:) Då är allt så mycket billigare. Jag hittade iallafall en ny parfym, eftersom min snart är slut och en bandeu-topp.


Bandeu-toppen kostade 69 kr och parfymen kostade 79 kr.


Dagens outfit: Jeanstights från Cubus, spets/blommigt/vitt linne från Primark (London), vit jacka från VeroModa, vårjacka från Axel&Ebba, väska från Primark (London).


 

Idag har jag mycket att göra, dock inga måsten:) Bara en massa roliga saker! Jag ska försöka mig på att sy och göra iordning ett örngott (berättar mer), jag ska skicka iväg fortstorade bilder till Timoteij för signering, och rensa lite i mitt blomsterland. Underbara lördag!! ♥ Ha en fin dag, så hörs vi senare!! Ska försöka hinna med att uppdatera så mycket som möjligt idag:) Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards