sarasvensson

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Sara - 21 juni 2011 20:30

                                        ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!! 

Av Sara - 21 juni 2011 20:20

              

Jag i en park i London. Underbara, härliga London!♥ Vill tillbaka! Men någon gång kommer det minsann att bli av:)


På fredag åker jag till vackra Sankt Annas skärgård, som ligger en bit utanför Norrköping och firar midsommar med vänner. Det kommer att bli hur trevligt som helst! Kort därefter spenderar jag en vecka med min familj på fina Gotland. Åh, vad jag älskar den ön! Jag kommer att åka på en underbar Diggiloo-konsert i Uddevalla i sommar, sova över en hel del hos min kära mormor i fantastiska Lidköping. Det kommer att bli hemmadagar, då jag bara vilar och slappar inför nian, dagsutflykter och en massa andra äventyr! Slapp på stränder, och självklart möten med fyra favoriter ♥ Jag älskar dom tjejerna så det gör ont i hjärtat! Jag kommer att göra mitt bästa, för att kunna träffa dom så många gånger som möjligt i sommar. Det blir minst två gånger, kanske tre och kanske till och med fyra:) Det är ändå det jag vill mest av allt ♥ Hoppas att ni har fina planer på sommaren!! Många kramar ♥



Av Sara - 21 juni 2011 20:11

Jag har varit inne i stan en sväng, tillsammans med min mamma och syster. Vi har gått en tipsrunda på ett av bergen är i Falköping, och jag måste säga att det var riktigt trevligt!:) Varje tisdag nu i sommar, så anordnas en tipspromenad på Mösseberg. Jag har gått där flera gånger tidigare, och tycker verkligen att det är jätte fint. Det finns både en lång och en kort bana, men vi tar alltid den långa:) För man vill liksom gå så mycket som möjligt i den vackra naturen. Det är träd och blommor precis överallt, och det helt ljuvligt. Man går till mesta dels genom skogar, vilket är riktigt mysigt:)


Jeanstigts - Cubus, Converse - Eurosko, randig tröja - sydd av syster, vitt linne - H&M, vårjacka - Axel&Ebba.


Jag använde denna fina tröja för allra första ången! Det är en randig i rött och vitt, med trekvartsärm, och som min syster gjort till mig! Hur gulligt är inte det!? Tack, sötis! ♥


Efter att vi gått promenad, så stannade vi till uteserveringen, och fikade. Mysigt! Det blåste ganska så mycket, men om man hade på sig jacka, så gick det bra;) Vi hörs lite senare!! ♥ Hoppas att ni har en underbar dag. Puss!

Av Sara - 21 juni 2011 15:21

Syster och jag har suttit på altanen och myst, och innan det, så spelade vi badminton. Embla och Troja är fortfarande ute i hagen, men snart så ska dem få komma in i buren igen. Skönt att vara ledig! Om en stund åker jag in till stan, för att gå tipspromenad på berget med mamma och syster:) Mysigt! Hoppas att ni har en fin tisdag ♥ Puss 

Av Sara - 21 juni 2011 11:46

Hej! Hoppas att ni har det bra ♥ När jag loggade in här idag, så hade jag fått 3 nya kommentarer, precis som igår, jätte kul! Tack så hemskt mycket :) Idag är det tisdag, vilket innebär hemmadag för min del. Skönt! Jag tog mig en sovmorgon även idag, och har precis varit ute på en liten promenad med syster. Det blåser och är ganska så kallt idag.


Underbara rosenbuskar, som vi har här hemma. Alla blommor är så fina nu! Allt har liksom slått ut, och man märker att det är sommar:)


Här hemma har Embla och Troja precis fått komma ut. Mina fina tjejer!


Fin blomdekoration, som står nedanför våran trappa, upp till altanen. Somrigt och fint!


Nu ska syster och jag snart börja med lunchen. Ha en bra dag, så hörs vi lite senare! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards