sarasvensson

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Sara - 22 juni 2011 17:21

Håller just nu på att packa iordning kläder inför midsommar. Jag åker ju faktiskt redan i övermorgon, så det kan vara skönt att börja lite redan nu. Har lite i tvätten också, men som ska följa med. Ljusa jeanstights och några koftor. Vad har ni för er? 

Av Sara - 22 juni 2011 17:09

Idag har mamma bokat biljetter till Familjens Julkalas! Samma som vi var på förra året:) Och vi var verkligen hur nöjda och glada som helt, förra året, och jag är helt säker på att vi kommer att vara det i år igen! Och mamma har inte bokat vilka biljetter som helst, utan VIP-biljetter, vilket betyder att vi äten en julbuffé innan konserten börjar. Medans vi äter, så sjunger även artisterna. Och två timmar efter, så börjar konserten, då vi sitter på första eller andra raden. Favvotjejerna är med! ♥ Det ska bli underbart att återigen få gå på julkonsert med dom. Och så ska det bli hur mysigt som helst, att lämna över julklappar och julkramas lite efter konserten. Lycka! ♥

Av Sara - 22 juni 2011 16:49

Hej! Hur mår ni? ♥ Hoppas bra:) Oj, vad jag är trött! Jag gick upp halv sju imorses, och har haft fullt upp hela dagen. Jag har befunnit mig inne i stan hela dagen, och haft mopedteori på trafikskolan. Det skulle ju egentligen varit i onsdags, men blev inställt, och flyttades fram till idag istället. Det har varit riktigt lärorikt, och det var riktigt skönt att beta av den här kursen, eftersom det är ett måste för alla. Jodå, det har gått riktigt bra idag, och jag har lärt mig massor:) Även fast vissa saker har varit oerhört krångliga, så har jag ändå kämpat på, och gjort mitt bästa, och det har gett resultat. 


 

 


Hela sex böcker fick jag med mig hem från trafikskolan. Och här håller jag dessutom inte upp den sjunde boken, så samanlagt blev det alltså sju:) Nu ska det läsas!


Nu har jag precis kommit hem. Det spöregnar, och vädret är så trist som det kan bli. Ska göra iordning mig nu, och sedan börja packa inför fredag, då jag åker till Sankt Annas skärgård. Hoppas att ni har en bra dag! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards