sarasvensson

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Sara - 19 juni 2011 18:41

Åh, vad härligt det är att vara ledig!, kunna göra vad man vill, och bara ha det gött!:) Super duper skönt! Idag har det regnat, men nu tittar solen fram. För en liten stund sedan, så var jag på långpromenad med mamma och pappa. Jätte skönt att komma ut i friska luften, och röra lite på sig. Innan det var jag ute med Embla och Troja i koppel i trädgården. Eftersom det har regnat hela dagen tills nu, så har dom ju inte fått komma ut tidigare. I eftermiddags har jag och syster också tittat på film och bara myst, jätte härligt! Vi såg "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", och den var verkligen jätte bra! Imorgon blir det hemma-dag igen, och sen i veckan så kommer nog mitt halsband också, kul!:) Hoppas att ni har en underbar söndag! Puss!

Av Sara - 19 juni 2011 13:38

Jag och syster har varit ute och spelat badminton! Det är så himla roligt:) Vi spelade det igår eftermiddag också. Idag, när det tyvärr regnar väldigt mycket, så fick det bli en kortare stund, men det gick faktiskt bra det med:) Regnjacka och gymaskor fick åka på, och sedan var det bara att börja spela! Åh, vad det är kul! Jag kommer ihåg att vi spelade jätte mycket förra sommaren, och jag antar att det kommer att bli likaså detta året;) Det är ju en perfekt sommarunderhållning! Det är kul, och man är ju faktiskt utomhus. Spelar ni badminton? Nu ska vi strax äta middag, och sen ska syster och jag kura upp oss i soffan, och se på film. Mys! Det är ju faktiskt regnigt och tråkigt väder, så man får ju passa på, liksom:) Hoppas att ni har det bra! Vi hörs sen! Puss!

Av Sara - 19 juni 2011 11:04

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag gjort, och väldigt länge blev det idag också. Skönt! Idag regnar det, super trist. Det gjorde det igår också, så nu är man väl lite småtrött på det, kan man säga. Jag vill ha sol och värme! Men jag antar att en riktig svensk sommar, också innehåller en massa regn. Trist, men sant:) Idag när det inte är kul väder, så ska jag faktiskt bara vara hemma och ha det gött! Se på film, mysa och bara vila. Det är sånt man behöver ibland:) Lovar att uppdateringen blir bättre idag, än vad den var igår. Ha en fin dag, så hörs vi lite senare! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards