sarasvensson

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sara - 9 juni 2011 19:00

Idag har jag fått hem mina bilder, till TimoteijBodils födelsedagspresent. Så fina! Och Bodil är så vacker, så det är inte sant! ♥ Kolla bara in den stora bilden på här ovan, Ängla-Bodil, så otroligt vacker! Precis som till dem två andra Timoteijorna som fyllt år, Johanna och Elina, så ska jag göra iordning en bok/häfte, fyllt med en massa fina bilder på födelsedagstjejen plus en massa bilder från häftiga saker, som dem varit med om, som Melodifestivalen, studenten, balen och en massa annat. Jag tycker det är så kul, att göra iordning och fixa med personliga presenter, och sånt uppskattas alltid!


Fick även hem lite bilder till min LOVE-ram, som jag köpte på Liseberg, när vi var där i lördags. Två bilder var perfekta, och passade jätte bra, men jag har fått skicka tillbaka dem andra två bilderna, och får hem i rätt storlek, så det passar, imorgon. Ska bli så kul att göra iordning ramen! Det kommer bli så himla fint:)


Fick hem denna underbara bild, på mina fina Timoteijor ♥ Jag kan inte fatta vad dem har gjort med mitt hjärta!, men jag bara älskar dem så otroligt mycket! ♥  


Puss!

Av Sara - 9 juni 2011 18:10

Det är kallt och regnigt här hemma, så tyvärr har jag inte fotat outfiten utomhus idag, men självklart bjuder jag på ett gäng bilder ännu. Hoppas att det är okej! Nu ska jag äta middag, så vi hörs sen! ♥ Puss!


Namn-halsband från Sjöbergs Guld.


Pärlarmband från Ur&Penn, blått pärlarmband från Lindex och turkost plastarmband fått.


Vit klocka från Guldfynd.


Ljusa jeanstights från Cubus, randig topp/tunika från BikBok och vitt linne under, från H&M. 

Av Sara - 9 juni 2011 16:56

Hej! Hur mår ni? ♥ Tänk att det redan är den 9e juni idag, om exakt en vecka har jag sommarlov! Hur gött är inte det, då?:) Så jäkla härligt! Idag har jag haft en bra dag, trots att den varit lång. Hela eftermiddagen var jag och några andra från klassen inne i stan, och köpte en massa grejer till 9ornas avslutningsfest, som äger rum på måndag. Jag och några andra tjejer har hand om allt som rör dukning och dekoration, super skoj! Jag älskar verkligen att dekorera och göra det riktigt riktigt fint :) Och på måndag smäller det! Kommer inte att börja förrens kl. 1 på dagen, så det blir sovmorgon för min del. Det kommer iallafall att bli hur bra som helst!


Det regnar och blåser här hemma just nu. Usch, för detta fula, trista väder! Embla och Troja kommer inte att få komma ut någonting idag, men imorgon så!:) Imorgon eftermiddag ska jag skynda mig hem, och städa både buren och rummet. E och T ska då få vara ute jätte länge. Skönt för dem!

Ska fota dagens outfit nu, så det dyker upp om en stund. Hoppas att ni har en fin torsdag! Kram!


 

                                         ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards