sarasvensson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Sara - 14 juni 2011 16:37

Hej på er! Hoppas att ni mår bra ♥ Gårdagen var helt underbar!!, men så overklig! Vi hade som sagt en avslutningsfest för år 9, som slutar på skolan. Allt gick jätte bra, och det blev hur lyckat som helst. Alla gäster var hur nöjda som helst, och glada över att dom fått komma. Jätte kul!


Nu ska jag berätta om det kanske lite mer overkliga....Det var nämligen så, att när jag stog i köket och gjorde iordning, så kommer min syster och hämtar mig och säger "Kom,Sara". Jag följer med henne, och utanför ytterdörren står Timoteij-Cecilia!! Då var jag nära på att svimma, allvarligt! Hur sjukt är inte det!? Att ens stora idol dyker upp på en sån här skolsak. Det är helt galet!! Jag blev så chockad, men givetvis väldigt glad samtidigt. Jag blev så glad över att se henne, så jag sprang bara och krama om henne ♥ Min fina Cecilia! Vi pratade och hade det jätte trevligt, och så tog syster två bilder på mig och henne med sin mobil.


Lycklig Sara!!!


 

Cissi anlänge självklart i sin fina Timoteijbil. Alla fyra tjejernas bilar har jag sett ett antal gånger på vägarna här hemma i Skaraborg, jätte kul! Och på flera av Timoteijkonserterna som jag varit på, så har dem varit på plats, och självklart har jag fotat dom:)


 

 

 

(Förlåt för suddig bild) Här står jag med Cissis väska. Hon vad mig nämligen hålla den, när hon skulle sjunga:) Och på tal om sjunga, så kan jag direkt skriva under på att det lät hur underbart som helst! Hon är så duktig, och hennes röst är så magiskt vacker!


Det var helt overligt att stora idolen på plats, men väldigt väldigt underbart, såklart:) Jag fick prata med Cecilia flera gånger under kvällen, och hon vet vem jag är. Hon är så snäll! Hon är en av dem personerna som betyder mest för mig ♥ När jag inte hade så mycket att göra i köket, så passade jag på att gå till Cissi :) Såklart! Hon satt i korridoren precis utanför köket och spelade gitarr och sjung. Jag gick till henne och frågade om jag fick ta ett kort på henne, och självklart fick jag det :) Fast hon föreslog att vi skulle fota utomhus, eftersom det blir ljusare och finare bilder :) Här kommer resultatet!


Vackraste som finns! ♥ Hon är så fin, inifrån och ut!


Hon frågade även mig om jag kommer på några spelningar och konserter i sommar, och självklart, så kommer jag att försöka ta mig till så många ställen som möjligt. Skövde och Göteborg, den 17e aug och den 20e aug blir det iallafall, sen ska jag försöka ta mig till Karlstad den 4e aug också. När Cecilia och jag var utomhus, så frågade jag om jag fick ta några bilder med henne också, och et gick givetvis jätte bra:) Förstår ni hur otroligt snäll hon är!?


 

 

På kvällen, så skulle alla åttor som hjälpt till på avslutningsfesten, in och tackas. Jätte kul! Och sen, då hände det någonting helt galet!! Cissi kliver fram och greppar mikrofonen. Sen säger hon "Ett extra tack till Sara, som är så gullig och skriver så fina saker till oss på facebook". Då var jag nära att börja gråta, för hur rörd blev inte jag av det, då!? Jag fick nya singeln helt gratis och signerad av alla tjejerna, en underbar Cissi-kram (andra för kvällen) och dessutom en personlig hälsning från underbara Cissi, som stog på baksidan av singeln.


 

Så jätte fint skrivit av henne!! Gissa om jag har tackat henne ordentligt på facebook nu!? Jag har skrivit en lång tackhälsning, med en massa värme, glädje och kärlek, för det var just vad jag fick av Cecilia igår ♥ 


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards