sarasvensson

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sara - 10 juni 2011 18:43

Kommer ni ihåg den röda LOVE-ramen, som jag köpte på Liseberg, för ungefär en vecka sedan? Den kostade bara 39 kr och var verkligen hur fin som helst. Jag fyndade den i en av alla mysiga Lisebergs-butiker. Det fanns så mycket fint! Idag gjorde jag iordning ramen. Jag fick hem två av bilderna idag, och två av bilderna igår, så inte förrens idag, kunde jag göra klart allt. Jag valde ut bilder på favvotjejerna från samma tillfälle. Jag tyckte att det blev finaste så, då ser man att bilderna liksom hänger ihop på nåt sätt. Orginalbilderna var mörkt svarta, och eftersom jag inte är så försust i så mörka bilder, så använde jag mig utav picknick, där jag redigerade bilderna lite ljusare, gråaktiga. Det blev jätte fint! Jag skrev också små skyltar/lappar med varje Timoteijas namn, och satte på bilderna. Kanon bra, blev det! Här kommer resultatet.


 

Jag tyckte det blev jätte fint! Den här fina ramen, med dem oerhört fina bilder, ska jag ställa i min stora hylla. Jag hade tänkt att städa rummet idag, men eftersom jag inte är pigg, så får det helt enkelt vänta. Om jag mår bättre imorgon, så får jag ta det då. Då ska iallafall ramen ställas in i hyllan:) Kommer nog att bli jättefint! Imorgon ska jag också påbörja Timoteij-Bodils present, som är den nästa Timoteijan som fyller tjugo.


Hoppas att ni mår bra, och att ni har en fin fredag! Här hemma har jag precis ätit middag med familjen, och ikväll blir det mys framför tvn och finalen av Talang. Ha en fin kväll! Puss!

Av Sara - 10 juni 2011 11:04

Idag vaknade jag med jätte ont i halsen, det liksom brändes i halsen. Fy, vad det är jobbigt! Så idag är jag hemma och kurera mig, och bara vilar upp mig. Har vilat och ska snart äta lunch. Det regnar här hemma idag, trist. Jaja, nu ska jag få i mig lite mat. Hoppas att ni mår bra, och att ni har en fin fredag! ♥ Kram!



Härliga Liseberg! Där var jag för ungefär en vecka sen:) Och hade hur kul som helst!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards