sarasvensson

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Sara - 4 april 2012 17:05

Hej! Nu har jag precis kommit hem från en heldag ute i backarna!! Måste snabba mig med inlägget här nu, för snart ska jag börja göra i ordning mig inför restaurangbesöket som jag ska ut på ikväll. Jag trivs verkligen här uppe, det är så himla härligt. Vädret är fantastiskt och jag bara njuter. Som jag skrev lite tidigare idag, så hade vi med oss systemkameran ut på förmiddagen. Det blir så himla mycket bättre och finare bilder, och det är verkligen kul att fota så vackra miljöer med en bra kamera. Här kommer massor med fler bilder från idag!


                                 


Nu måste jag böra göra i ordning mig inför kvällen! Vi ska gå ut och äta på en italiensk restaurang med italienska pizzor. Mums! Älskar de italienska, så mycket godare än de "vanliga" enligt mig. Får se om de slår de som jag åt på Gotland eller i London;) De var farligt goda!!


Önskar er en fin kväll!


PUSS o KRAM




Av Sara - 4 april 2012 13:18

Hoppas allt är bra med er! Nu är jag hemma på lunch men ska om en liten stund ge mig ut i backarna igen. Det är verkligen krävande för hela kroppen, en grym träning att åka skidor! Speciellt för benen men också armarna. Idag är det soligt och inte ett enda moln på himlen. Magiskt! Det är så fint här uppe, och vädret vi har idag är det finaste på hela veckan. Får se om morgondagen kan slå detta:) Precis som igår så är det inte alls mycket folk.. Man förstår inte var allt folk tar vägen. Men detta är ju faktiskt bara en stor fördel, i och med att man slipper långa köer till liftarna. Lyx. Här kommer tre bilder från idag!


     


Vi har också fotat massor med systemkameran! Annars så tar jag ju med min mobil, men eftersom att det blir så mycket bättre bilder med en systemkamera, så hade vi faktiskt med den ut nu på förmiddagen. Lägger upp de bilderna i eftermiddag!


Hoppas att ni har en fin onsdag. Vi hörs lite senare! PUSS

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards