sarasvensson

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Sara - 21 april 2012 21:54

Livet leker! Och jag mår så himla bra! Idag har jag haft en riktig toppendag. Den började med ett långt och härligt pass på gymmet. Jag har aldrig varit intresserad av träning, men man mår så otroligt mycket bättre genom att träna! Att bara röra på sig lite varje dag gör att man får en massa ny energi :) Och sånt gillar vi! Syster yster och jag körde mycket styrka idag, men också kondition. Härligt att komma igång ordentligt! Vi tog bussen in på morgonen och vid lunchtid buss hem igen. Eftermiddagen har jag ägnat åt att vara hemma och njuta av det fina vårvädret! Det var varmt och jättesoligt här hemma tidigare idag.. underbart!! Mina fina sessor fick också komma ut en ordentlig stund ♥ Dessutom hann jag med en hel del plugg!!


 


Ha det bra!!


Kramar!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards