sarasvensson

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Sara - 6 april 2012 19:12

     

Jag passar redan nu på att önska er en riktigt glad påsk!! Jag åker nämligen till Lidköping tidigt imorgon bitti och är där hela dagen, så jag kommer inte att ha tillgång till någon dator. Det ska bli jättehärligt att komma dit och träffa min kära mormor, det var längesen nu så jag ser verkligen fram emot morgondagen! Vi har våra egna traditioner vad gäller påsk, så jag ser fram emot att mysig dag tillsammans med mina kära. Jag vill önska er en fin, glad och härlig påsk!! Ta hand om varandra, njut av ledighet och ät massor med godis för det tänker jag göra!! :D


Kramar Sara ♥

Av Sara - 6 april 2012 19:01

Hej finigar! Allt bra? Här är det fint! Jag bara njuter av att vara ledig så jag glömmer av att blogga;) Haha, nejdå, men idag har jag haft så mycket annat för mig så att jag helt enkelt inte har hunnit. Jag började min dag med en lång och skön sovmorgon. Jag var så trött eftersom att jag kom hem så sent igår. På förmiddagen blev det mys med mina goa prinsessor och städ av deras bur. Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att plugga, plugga och plugga ännu lite till!! Jag blir galen av att man ska behöva sitta på sitt lov, men samtidigt måste jag förstå att mitt liv ser ut såhär nu. Det är ju ingenting man kan ändra på direkt. Så det är bara att kämpa på :) Jag har också hunnit med att städa mitt rum!! Jajemen, jag är flitig;) Har dammsugit, torkat, gjort i ordning på alla mina tusentals saker, vädrat och dammsugit ännu lite till :) Nu blänker mitt rum av renhet!! :D Det är så himla härligt att hinna med mycket, tycker jag. Nu har jag tagit en lång dusch, och myskläderna och goaste duntofflorna har åkt på. Ikväll blir det mysig kväll i soffan framför Let´s Dance! 


 

Vi har vinter igen!! Känns helknasigt med tanke på att vi är inne i april nu.. Men men, lite snö skadar ju aldrig;) Var alldeles säker på att jag skulle komma hem till ett varmt och soligt Falköping men nej, istället ett snöigt och kallt. Men jag älskar ju vintern, så jag ska inte klaga:D Det fullkomligt vräker ner snö nu och det är så vitt så man kan tro att det är december...Det är verkligen konstigt det här med vädret, man blir alltid lika överaskad.


Hoppas att ni har en underbar långfredag, och att er påskhelg börjat riktigt bra!! Vi hörs lite senare!! KRAMAR i massor ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards