sarasvensson

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Sara - 14 april 2012 13:33

Hallå!! Hoppas ni har en härlig och fin lördag. Här hemma är vädret fantastiskt och vi bara njuter av våren:) Jag kom nyss hem från 1,5 h långt pass på gymmet med syster yster. Herregud så roligt! Har verkligen inte varit intresserad av träning alls, men nu har jag helt ändrat inställning. Att träna är så himla bra, både för kropp och själ, och man mår verkligen toppen efteråt. Nu är det bara att försöka hålla igång det här också.. men det ska nog gå bra:)


     


Ha det bra!!


Sara ♥


Kika gärna in på min twitter-sida.. HÄR . Har verkligen kommit igång orentligt med detta nu.. fattar inte varför jag inte skaffat det tidigare!! Det är så roligt, och det är dessutom väldigt smidigt att bara kunna skriva små meddelanden ibland, när tiden för ett långt blogginlägg kanske inte riktigt finns :)


Ni är underbara!!!



Av Sara - 14 april 2012 08:05

 

Godmorgon allihopa :) Hoppas att ni sovit gott!! Jag har precis gått upp och snart väntar frukost på mig. Härligt med lördag och ledighet, speciellt när solen skiner och man har våren precis utanför fönstret. Idag blir en bra dag, det känner jag på mig. Nu på morgonen ska jag och syster bege oss in till Falköping och träna ett pass på gymmet! Igår fick jag mitt gymkort, så nu är det bara att köra på:D I eftermiddags blir det mys med mina sessor och dessutom en del plugg. Ha en underbar lördag!!!


Glöm inte att följa mig på twitter! Klicka HÄR för att komma till min sida, eller logga in på twitter.com och sök på "Sara Svensson".


PUSS och KRAM!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards