sarasvensson

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Sara - 8 april 2012 12:28

 

GLAD fortsättning på er!! Hoppas ni har en fantastisk påskhelg:) Här hemma i Falköping idag har vi strålande sol och fint vårväder!! Man blir så lycklig. All snö håller på att smälta, så nu tror jag våren kommer riktigt ordentligt för att stanna. Idag blev det lång och härlig sovmorgon. Det är så skönt att vara ledig och verkligen få sova ut. Det behövs ibland! Min förmiddag har jag ägnat åt att plugga en hel del. Alldeles nyss var jag också ute i fina vädret och njöt av våren tillsammans med Embla och Troja. Mina prinsessor har flyttat upp på altanen nu! Så där står numera buren där. Så mycket härligare för dom än att bo i garaget. Nu blir det snart lunch här hemma!! I eftermiddag ännu mer plugg och även en långpromenad med barndomsvän:) Blir trevligt!


Ha en fortsatt fin PÅSKDAG!!! Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards