sarasvensson

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Sara - 20 april 2012 22:06

Åh, vad jag mår bra nu!! Jag har ännu inte smällt att det gick så himla bra på nationella provet igår. Det känns overkligt men det är samtidigt jättekul. Är så stolt över mig själv! Idag har dagen varit riktigt bra. En lång sovmorgon innan fix inför Skara! Sen har jag ju varit där till 14 ungefär, sedan bussen hem igen. Eftermiddagen har jag ägnat åt att städa, städa och städa ännu lite till;) Jag älskar att komma hem tidigt på fredagar och kunna göra lite nytta. Det är så himla härligt!! Rummet är rent och fint nu i allafall, om man jämför med hur det såg ut innan. Ikväll har det varit mysig kväll här hemma. Man är så trött efter en hel vecka i skolan, så det bästa av allt är att kunna komma hem och bara det lungt. Imorgon bitti blir det hårt pass på gymmet med syster yster!!! Vi tar bussen in till stan dit och hem, det ska bli riktigt gött att köra ett pass igen.


 


Hoppas ni mår bra!! PUSS, så hörs vi imorgon!!

Av Sara - 20 april 2012 17:04

   

Idag på den grafiska designen så gjorde jag visitkort!! Det var verkligen hur kul som helst :) Så himla enkelt att göra, och så roligt att titta på de fina resultaten. Puss!

Av Sara - 20 april 2012 15:08

Hej sötisar! Hoppas ni har det fint. Herregud vilken dag!! Jag har varit ledig från skolan idag, så det blev först en lång sovmorgon och sedan en massa fix inför dagen. Jag och min syster har varit i Skara hela dagen! Vi har varit med och besökt Handelsprogrammet på Katedralskolan. Jag var där på Öppet hus, men var lite mer nyfiken på hur det verkligen var att gå där. Jag är ju sååååå himla inne på floristprogrammet nu! Det är som en dröm går i uppfyllelse. Jag har hela tiden velat det här, och det skulle kännas så fel att välja någonting annat då. Så floristprogrammet har jag redan bestämt mig för att välja!! Men samtidigt så är det lika viktigt att ha bra andra- coch tredjehandsval. Efter att floristprogrammet lagt ner i Lidköping (dit jag sökt) så hade jag ingen aning om hur jag skulle göra. Det fanns ju egentligen bara två alternativ - antingen gå något annat program och läsa till florist efter gymnasiet, eller att söka till annat floristprogram. Jag har hittat två floristprogram i Jönköping! Det är perfekt att åka från Falköping där jag bor, ett tåg som tar 45 min, sen är man framme. Nu har jag i allafall fått massa info skickat till mig om dessa två program på två olika skolor i Jönköping. På fredag nästa vecka åker jag md mina föräldrar till John Bauer gymnasiet!! Och sen blir det ännu ett besök i Jönköping framöver, då jag ska till Bäckadalsgymnasiet. Det blir jättekul!!


   


Jag kom hem för ungefär en timme sedan. Det är så otroligt tråkigt väder idag!! Regnigt och jättekallt.. Nu ska jag ta tag i lite städ!! Hoppas ni har en underbar fredag ♥


KRAAAMAR!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards