sarasvensson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Sara - 15 april 2012 17:58

Heej vänner!! Hoppas ni mår fint ♥ Förlåt för kass uppdatering!! Det känns som jag skyller på samma sak hela tiden nu, alltså att det är mycket i skolan. Men det är faktiskt så det är! Det är mycket som händer just nu och det är massor att göra i skolan, men jag hoppas verkligen att ni förstår. Jag älskar att blogga och ta del av mitt liv, och jag försöker skriva så ofta jag bara hinner. Men ibland räcker bara inte tiden till tyvärr, och det är samtidigt ingenting jag kan göra åt. Även om jag skulle vilja. Idag har jag i allafall haft en riktigt bra dag!! Jag vaknade vid sju och trodde att det var måndag och att jag skulle upp till skolan. Sen slog tanken mig att det ju faktiskt fortfarande är helg:) Somnade om och sov så länge som till tio!! Hur härligt som helst och verkligen välförtjänt, känner jag. På förmiddagen blev det en lång promenad ute i soligt Gudhem! Vi har haft vårväder och varmt här idag, men det har blåst mycket. Mina fina sessor fick också komma ut en stund på förmiddagen. Hela min eftermiddag har jag ängnat åt att plugga en massa!! Engelska, so och tyska har jag hunnit med. Även fast man ska försöka vila sig så mycket som möjligt på helgerna, så är det ändå guld värt att hinna med att beta av lite läxor. När man kommer hem sent på vardagarna så är man så trött så man inte orkar sitta i flera timmar med läxor, så det är tur man kan göra sånt på helgerna också.


   

Två bilder från min London-vistelse i april förra året. Saknar ♥


Om ni vill ha uppdatering lite oftare om man kan gör, så börja följ mig på Twitter där jag faktiskt uppdaterar oftare än här på bloggen. Det har mycket med och göra att jag ju har internet på min mobil, och det är så smidigt att man skicka iväg ett kort meddelanden...


Follow me HERE


Sköt om er!! Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards