sarasvensson

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Sara - 26 april 2012 17:17

Hej fina ni!! Hoppas att ni mår bra ♥ Det är verkligen såååå himla tråkigt att jag inte får någon tid över till bloggen nu!! Ni vet ju hur mycket jag älskar det här, så det är supertråkigt, men så är det, tyvärr och jag kan inte göra någonting åt det.. Skolan tar verkligen all min tid nu, men om några veckor är betygen satta och jag kan ge er mer tid! Herregud vilken vecka...!!! I tisdags åkte jag direkt in till stan när jag slutat skolan för att vaccinera mig, dessutom hade jag ett möte i skolan. Igår var jag i Jönköping hela eftermiddagen och kvällen, för att besöka ett floristprogram på en skola där. Det är så spännande att gå på öppet hus och det ger så himla mycket bara genom första intrycken då man kliver in genom entrén :) Bäckadalsgymnasiet besökte jag igår!! Idag har det varit lång dag i skolan och jag är helt slut. Har suttit med en biologi-fördjupning ett tag... försöker beta av lite varje dag nu!! Det är så mycket bättre att göra så än att sitta med allting på bara en dag. Imorgon ska jag skriva ett nationellt prov i engelska, uppsatsdelen, och sen är jag ledig från halv 12 då jag ska åka till Jönköping igen för att besöka John Bauer gymnasiet, ska bli så kul!! :D Det är så mycket roligt som händer just nu, samtidigt som det är en hel del jobbiga saker i skolan.


Hoppas att ni har det jättebra!!! ♥


Imorgon hörs vi mer!!!


PUSS så länge!!


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards