sarasvensson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Sara - 13 april 2012 18:32

 

Följ jättegärna mig på twitter!! :) Klicka HÄR för att komma till min sida, eller logga in på twitter.com och sök på "Sara Svensson". Åhh det här blir kul :D

Av Sara - 13 april 2012 18:17

Hej finaste! Hur mår ni? Här är det jättebra!! Sorry för världens sämsta uppdatering.. men jag har verkligen inte haft tiden. Det är jättetråkigt såklart men jag måste faktiskt prioritera annat nu ett tag framöver!!! Hoppas i allafall att ni mår bra, och att ni har en härlig fredag. Idag har solen skinit och vårvädret har varit underbart! Fredagar är världens härligaste dag. Jag går kort dag i skolan, och sedan hem och känna känslan av att vara ledig i två dagar:D Det är grymt!! Eftermiddagen har jag spenderat åt att vara ute med mina sessor i solen. Vi har njutit av vädret och bara tagit det lungt:) Dessutom så har deras bur blivit rent och fint.. sånt som alltid hinns med på fredagar då man slutar tidigt. Jag har också passat på att städa rummet och fixat med lite annat. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan åker myskläderna och goaste tofflor på!!!:D PUSS på er, vi hörs snart ♥


    

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards