sarasvensson

Alla inlägg under september 2010

Av Sara - 13 september 2010 19:06

 

Underbart armband från H&M. Någon mer än jag som gillar det?

Av Sara - 13 september 2010 17:55

                                                Mina fina tjejer!


Då var det måndag igen. Gick upp tidigt idag, kvart i sju. Åt frukost och kilade sedan ut till Embla och Troja, som var riktigt måndags-glada! Gjorde sedan iordning mig för att gå iväg till skolan. Imorses var det lite små regningt och ganska kallt, men nu skiner solen och det är ett riktgit vackert höstväder! I like it! ♥ Många lektioner i skolan idag, men dagen är nu färigklarad. Skönt!


När jag och syster kom hem for vi direkt upp och hämtade posten och åt sedan lite mellis. Tog också ut mina fina prinsessor i hagen ♥


Har precis varit ute på långpromenad, i ungefär 40 minuter, med syrran ♥ Riktigt härligt i detta otroligt fina väder. Skönt att röra på sig. Forsätt skicka in "läsar dagens", outfit bilder, kul att så många vill vara med och visa upp outfit´s. Nästa "läsar dagens" kommer imorgon, så missa för gud skull inte det!


Love ♥

Av Sara - 12 september 2010 18:08

Då är snart helgen slut och det är dags för ytterliggare en vecka i skolan. Helgerna går så fort, nu när man inte längre har sommarlov. Nästa helg blir iallafall att se musikalen "FAME" i Skövde med mamma, syster och mormor. Ska bli så grymt kul! Tror faktiskt att den är riktigt bra, för både Bodil och Elina såg den nu i helgen och tyckte att den var jätte bra. Många av deras fd. klasskompisar från MoP är med i musikalen. Spännande! Nu återstår kvällen med mys framför tvn och "Ensam mamma söker" ♥ Puss!

Av Sara - 12 september 2010 15:51



 Åhh, vad mycket jag har hunnit med idag! Underbart! Passade på att ta sovmorgon till 09.00 och därefter en god helg-frukost. Tog ut Embla och Troja i hagen på förmiddagen och slängde sedan ihop en smulpaj (blåbär), som mamma bad mig om. Det blev också en god lunch på altanen med min kära familj. Mysigt! Har också hunnit med att plugga en hel del och att städa rummet. I förmiddags blev det en promenad med syrran och alldeles nyss en till med syrran och Jennie.


Nu ska jag plugga lite till och sedan ta mig en varm dusch.


Ikväll blir det "Ensam mamma söker". Äntligen!


Puss!

Av Sara - 12 september 2010 12:18

            Har varit ute i trädgården och njutit av detta älskade och underbara höstväder. Så vackert! Mina små ninisar njuter dom också, i hagen. Höst-städade deras bur i fredags, så nu är den ren och fin. Mitt rum också. Har dammsugat hyllor, golv och fönster. Skönt att få lite ordning och reda. Mitt skrivbord, däremot, är fortfarande ganska stökigt. Får fixa det. Har ni höst-shoppat ännu? Älskar alla fina kläder som just kommit ut i alla affärer. Tjocka tröjor, tighs, halsdukar och uggs ♥ I love it! Vi har en studiedag snart, så då ska mamma, karin och jag ha en heldag på Överby. Världens bästa affärer ♥ Åh, så kul det ska bli. Har iallafall fått tag i mina höstskor. Det blev uggs, som jag ville. Garderoben behöver dock fyllas på med lite snygga höst-plagg.


Har inte hunnit med att vara ute så mycket idag. Mår alltid så mycket bättre när jag kommer ut i friska luften. Igår eftermiddag var jag ute en lång stund med Embla och Troja. Skönt för både mig och mina tjejer. Ska ta mig en riktig härlig eftermiddag ute i höstvädret! Luften är så härlig och det doftar så gott. Embla och Troja ska eventuellt också få komma ut och springa i trädgården. Älskade höst!

Av Sara - 12 september 2010 11:55

I love my new shoes! Så fina, så mysiga och så bekväma! ♥


Vet ni vad? Erik hörde av sig från Örebro alldeles nyss. Han är och tävlar. Vet ni vilka som sitter och kollar på Erik när han lyfter? Jo, inga mindre än Laila Bagge och Niclas Wahlgren!

Av Sara - 12 september 2010 11:33

        Har precis pluggat klart so, matte och tyska. Puss!

Av Sara - 11 september 2010 18:14

Flower Power, säger jag bara!! Titta så fint det blev med dom nya blommorna i min flower-vas. Love!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards