sarasvensson

Alla inlägg under november 2010

Av Sara - 1 november 2010 18:22

    Håller på och packar det sista. Ni vet, det sista nödvändiga som halsdukar, vantar, dom sista kläderna och så lite skön läsning som tex. min nya husdjurs-bok. Passar på att tacka för era besök. 55 besökare igår och 58 idag. tack, tack tack! ♥ Puss

Av Sara - 1 november 2010 17:52

     

Dagen började med en riktigt bra start! En skön sovmorgon till halv tio. Underbart! Åt sedan en god frukost med syster, innan det var dags att gå ut en stund med prinsessorna på förmiddagen. Embla och Troja har fått vara ute mycket idag, först på förmiddagen och sedan på eftermiddagen. Mina fina tjejer! Det blev en lätt och god lunch idag, potatisbullar. Nu på eftermiddagen har jag också pluggat so och gått en långpromenad med syster. Härligt! Nu blir det snart middag. Puss!

Av Sara - 1 november 2010 15:08

             

                                  my lovely room - home sweet home


Imorgon åker jag och min syster till mormor i Lidköping. Det är så underbart att vara där! Igår packade jag ner det mesta i min röda fina resväska, så lite senare idag och imorgon bitti packar jag ner det sista. Imorgon bitti ska vi åka och jag känner på mig att det kommer att bli riktigt riktigt kul! Bla. så ska det hinnas med lite shopping. Behöver bla. få tag i en gitarr-stämmare, så att jag kan börja spela lite nu och så smycken till jul/nyår, halsband, armband, ring och örhängen. Älskar att köpa smycken, så jag tror och hoppas att jag hittar ett par riktigt fina smycken! Om en stund ska jag ut med prinsessorna igen. Då är det även dags för klo-klipp. Puss!

Av Sara - 1 november 2010 11:38

                       


 

 

Har precis varit ute med världens finaste prinssor ♥

Av Sara - 1 november 2010 10:19

  Godmorgon! Tog mig en skön sovmorgon till halv nio, sedan blev det en god frukost med syster. Vet ni vad? Igår hade jag 55 besökare, tusen tack! ♥ Tack alla ni som besöker min blogg! Ni är underbara! Idag är det en ny vecka, vilket också betyder nya möjligheter. Ta vara på dagarna och ha en riktigt härlig vecka! Nu ska jag ut en stund med prinsessorna. Puss och godmorgon!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards