sarasvensson

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Sara - 2 februari 2012 19:21

Hej! Hoppas att ni mår bra! Fullt upp har jag som vanligt. Idag har jag gått ända till tjugo i fyra i skolan. Det är jobbigt såklart, men det funkar. På något sätt så vill man bara att dagarna ska gå, men givetvis vill man ge så mycket som möjligt, och visa allt man kan. Idag har det varit en riktigt bra dag! Jag har bland annat hållt en engelsk redovisning som jag är otroligt nöjd med. Jag kände att jag gjorde bra ifrån mig, och jag är så nöjd:) Det känns kul! Eftermiddagen har jag ägnad åt att plugga no tillsammans med syster, och nu blir det ännu mer no, för nu ska jag nämligen sätta mig och skriva lite på min diskussionsdel i min fördjupningsuppgtigt i biologi:) Ja, det är vad jag håller på med nu förtiden! Hoppas att allt är bra med er! Härligt med fredag imorgon! Kramar ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards