sarasvensson

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Sara - 29 februari 2012 20:39

Idag har varit en väldigt bra dag!! Skolan har rullat på precis som vanligt och hela eftermiddagen har i stort sett bestått av en massa plugg. Imorgon ska jag skriva ett tyskaprov, som jag faktiskt har förberett mig för nu i flera veckor, så nu hoppas jag verkligen att det ska gå bra!! Ni får hålla tummarna :) Jag har också varit på ett möte i skolan idag med både elever och föräldrar, då vi håller på att planera vår kommande klassresa :) Det är så himla roligt att planera och bestämma, och jag ser verkligen fram emot den här resan. Allt är inte riktigt klart än, men nästan :) Annars så har jag försökt vila upp mig så mycket det bara går. Det är otroligt mycket i skolan just nu och det känns som att man jämt sitter och pluggar. Så jag tycker det är väldigt viktigt att man på nåt sätt stannar upp i vardagen och tar några djupa andetag. Det mår nog vi alla bra av!


Nu har jag precis satt ihop min so-uppsats som jag ska lämna in imorgon, och så har jag gjort en eng-läxa som också är tills imorgon. Imorgon tänkte jag faktiskt sätta mig och skriva på min låt som vi har påbörjat. Den melodin jag har i refrängen nu har jag faktiskt gått runt med i huvudet under en längre period men jag har inte riktigt vetat vad jag skulle göra men den, så nu känns det jätteroligt att man faktiskt kan fortsätta att jobba med just den melodin :) Åh, det här kommer bli så BRA!!!

                     

Finaste favorittjejerna åkte till Nyköping idag! För på lördag tävlar dom ju i andra chansen i Melodifestivalen. Åhh, vad jag önskar att det går bra nu! Det gjorde det ju faktiskt förra gången också, men jag hoppas innerligt på att det räcker till en finalplats. För är det några som verkligen förtjänar att stå i finalen, så är det Timoteij!!!! Punkt. Dom är så otroligt underbara och galet begåvade!! Det finns inga andra artister som strålar som Timoteij gör. All glädje, energi och värme på scenen!! Kommer nog att börja gråta av stolthet på lördag :)


Nu är faktiskt också sommarens första träff med tjejerna inbokad!!!!!!! :D Hur HÄRLIGT känns inte det då?! Exakt, superduperhärligt!! Dom är verkligen saknade, så snart snart, får jag krama om dom igen :) Lycka!


Ha det bra!! Puss!!



Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards