sarasvensson

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Sara - 26 februari 2012 17:36

 

 

 

 

Ja, bilderna får tala för sig själva ♥♥♥♥

Av Sara - 26 februari 2012 17:31

 

Jajemen, jag har haft en riktigt bra dag, måste jag säga!! :) Min söndag började med en välbehövlig sovmorgon och sedan blev det helgfrukost med familjen. Förmiddagen ägnade jag åt att rita lite, och vid lunchtid kom min kära mormor hit, så vi åt middag tillsammans och nu i eftermiddag har vi bara myst och umgåtts. Värdefullt! På förmiddagen hann jag även med att ge mig ut på en promenad med syster. Vi har haft strålande sol och varmt väder här hemma idag, härligt! Eftermiddagen har jag ägnat åt att plugga tyska, för på torsdag ska jag nämligen skriva ett prov. Det ska nog gå bra hoppas jag :) Nu har jag varit ute på en promenad igen, en längre sådan :) Och nu ska jag sätta mig och skriva lite på en so-uppsats som ska lämnas in början av den kommande veckan. En jättebra helg har det varit för min del, hoppas ni också har haft det bra!!


Kram Sara ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards