sarasvensson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Sara - 19 februari 2012 11:51

      

Idag är min sista lediga dag, för imorgon drar skolan igång igen!! Det här lovet har varit riktigt härligt, och jag har gjort massor med roliga saker. Jag har dessutom hunnit med väldigt mycket vad gäller skolan, för jag har varit noga med att jag även ska hinna med lite viktiga saker, som att plugga till exempel! Jag har suttit flera heldagar med endast en massa läxor och plugg, så det känns verkligen som att det har gett resultat. Nu drar allting igång igen, och det är en fullspäckad vecka jag har framför mig. Det är såklart tråkigt att ledigheten och lovet redan är över, men det ska samtidigt blir skönt att komma tillbaka till verkligheten och att få träffa alla i skolan igen!! Det ser jag fram emot!!


Jag ägnar min sista ledig dag åt att plugga stenhårt!! Jag skriver massor på mina uppsatser och inlämningar, pluggar på inför läxor och betar av en massa. Skönt! Snart blir det lunch och sen ska jag gå ut med Embla och Troja en stund. Kanske hinner jag med en långpromenad i eftermiddag också :) Hoppas att ni har det jättebra!! Sköt om er, och stor KRAAAM!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards