sarasvensson

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Sara - 17 februari 2012 16:48

                 

Jag har ägnat eftermiddagen åt att städa iordning på mitt rum!! Mitt mysiga, fina krypin som jag tycker så mycket om att vara i. Allt har blivit så rent och fint nu, härlig inför helgen!! Innan dess, så passade jag på att vara ute i det fina vintervädret och busa med mina fina prinsessor! Goaste tjejerna som finns!! Vad har ni för er en fredag som denna? Oavsett vad ni gör, så hoppas jag att ni har det jättehärligt iallafall :) Och att ni mår bra! KRAAAAM!!

Av Sara - 17 februari 2012 11:57

   

                                                    Bilder från mitt februariarkiv.


Min fredag började med en riktigt lång och härlig sovmorgon! Det är så underbart att ha lov och få vara ledig, för man hinner med så otroligt mycket mer än vad man gör när man går i skolan. Lovely! Sen är det ju jättehärligt och väldigt viktigt också att få vila upp sig, och ladda inför måndag! Just nu håller syrran och jag på att göra lunch. Jag har skrivit en hel del på min sv-uppsats, och innan det blev det en vintrig promenad. Fantastiskt!! Resten av dagen ska en hel del hinnas med. Nu efter lunchen ska Embla och Troja få komma ut en stund, och sedan blir det plugga plugga plugga!!!! Det är så himla mycket även fast det är lov, allt drar igång sen när skolan börjar igen på måndag. Ha en jättehärlig fredag, allihopa!! Hoppas att ni mår bra ♥ Kramar!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards