sarasvensson

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sara - 21 februari 2012 19:27

   

Hej!! Hoppas att allt är bra med er. Förlåt för dålig uppdatering, men det har varit väldigt mycket med skolan just nu!! Och det fortsätter att vara minst lika mycket, så ni inte undrar om jag inte har tid att skriva här :) Men jag gör i allafall mitt bästa och det vet ni! Min vecka har börjat riktigt riktigt bra, måste jag säga. Igår var jag inne i Falköping tillsammans med klassen och dansade på eftermiddagen. Det är ju lite av en tradtion här hemma, att alla nior i kommunen blir inbjudna till tre tillfällen då de får dansundervisning. Sedan är det en kväll då man dansar tillsammans till ett liveband! Riktigt rolig grej!! Vi har lärt oss massor, och det är ju egentligen först nu när man har lärt sig så mycket som man börjar tycka att det är roligt :) Vi har dansat och övat med flera klasser från flera skolor, och det är såå roligt!! :D Så nu är det ett undervisningstillfälle kvar + danskväll! Skolan rullar på riktigt bra och det är skönt att vara effektiv, för då hinner man med så himla mycket! På fredag är det ingen vanlig skoldag, utan istället en friluftsdag. Det har vi alltid varje år, och det är riktigt mycket :) Jag kommer som vanligt att befinna mig i slalombacken på Mösseberg, tillsammans med syrran! Hoppas på soligt och fint väder då också, för då blir det alldeles perfekt :)


Egentligen så har jag inte så mycket att berätta, men jag kände att jag bara ville uppdatera bloggen :) Då vet ni i allafall lite om vad jag har för mig :) Jag hoppas innerligt att ni har det riktigt riktigt bra!!


Kramar ♥


Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards