sarasvensson

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Sara - 11 februari 2012 12:23

Ändrade kvällens outfit i sista sekund. Tror och hoppas att det här kommer bli bättre!! Det är ändå väldigt kallt ute och vi ska gå en bit från parkeringen i Göteborg till Scandinavium, och då är väl kanske inte direkt strumpbyxor det bästa alternativet....sen på kvällen när allt är slut så väntas en 2 timmars lång bilresa hem till Falköping igen.


               

Jeans ginatricot, topp H&M, halsband ginatricot, armband H&M. Kängorna är från DinSkor!


Detta kör jag alltså på ikväll!! En enkel outfit, som jag piffar upp med en massa silversmycken. Nu ska jag börja göra iordning mig, håret ska fixas...!!! Puss ♥

Av Sara - 11 februari 2012 10:28

             

                                                     Bilder från tjejernas genrep igår.


Det är den 11 februari, och ikväll står världens finaste på Melodifestivals-scenen i Scandinavium. Jag ska vara på plats och stötta och heja, och det ska bli hur härligt som helst!! Idag tar jag en paus från allt pluggande, för att istället förbereda allt, innan jag åker 14.30 Jag är så taggad, och jag tror verkligen på tjejernas låt och på deras nummer!! Det är så otroligt grymt!!


Ha en jättefin dag! Lovar att skriva när jag har tid över. Kram ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards