sarasvensson

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Sara - 25 februari 2012 16:32

   

Har ägnat en del av eftermiddagen åt att baka bullar!! Jag älskar att baka men det var riktigt längesen jag bakade bullar, så jag kände att det var dags idag :) Och nu har vi precis också smakat av dom! Dom blev supergoda!! Någon som vill smaka?:D Hoppas att ni har en jättehärlig dag. Här hemma är det fortfarande ljust ute och vårkänslorna har sannerligen kommit på riktigt. Strålande sol har vi också. Nu ska jag ta en långpromenad med syster, och sen ska jag sätta mig och rita lite :) Stora kramar ♥


Av Sara - 25 februari 2012 09:19

     

Godmorgon, hoppas att ni sovit gott!! Härligt med lördag och helg! Har ni vårkänslor? Det har jag!! Hur mycket som helst!! Det är underbart och känna att våren äntligen är påväg, för vintern har varit alldeles för lång tycker jag. Jag älskar vintern, men nu känns det som att det är dags för lite varmare väder! Gårdagen var helt sagolik, och vi hade finaste vintervädret och strålande sol hela dagen. Precis som jag hade hoppats på :) Här hemma i Gudhem idag har vi solsken och fint väder. Välkommen vår!! Idag är det mycket som ska hinnas med. Bland annat så ska jag skriva en hel del på en so-uppsats som ska in i början av nästa vecka. Och så blir det tyskaplugg till ett prov! Dessutom så har jag lite planer på att rita idag också :) Jag får se om jag hinner med er! Hur som helst, ha en jättefin dag, allesammans!! Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards