sarasvensson

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Sara - 5 februari 2012 18:05

 

                                                       Gotland, världens finaste ö ♥


Hej! Hur har ni det i vintermyset? Jag har det jättebra, förutom att jag har världens huvudvärk! Jag skulle ju egentligen gått på bio inne i Falköping nu klockan sju ikväll, men jag hoppas över det och är hemma och vilar mig istället. Det känns som ett måste att vila upp sig inför den kommande veckan! Veckan som gått har varit otroligt hektisk, både i och utanför skolan, så jag känner bara att jag behöver vila mig lite nu. I den kommande veckan är det bland annat två nationella prov i svenska som ska skrivas, och även ett kemiprov. Men det ska nog gå bra hoppas jag! Sedan är det ju Göteborg som gäller på lördag, och en kväll på Scandinavium, för att stötta och heja på mina favoriter i Mello! Som ni kunde se i inlägget här nedan, så ska en skylt fixas imorgon :)


Hoppas att allt är toppen med er, och att ni har en riktigt fin söndag!! ♥ Stora kramar!!

Av Sara - 5 februari 2012 11:27

         

Att pyssla är bland det absolut roligaste som finns tycker jag!! Jag skriver ofta ut bilder, som jag klipper och klistrar med, sätter upp på tjockare papper och sedan dekorerar med fina dekorationsgrejer. Sen är det ju jätteroligt att skriva till exempel ett personligt citat eller text till en bild också. Som när jag fixade iordning bilderna som Timoteij fick signera på Julkalaset. Då hade jag tre stycken bilder, som jag satte upp på varsitt tjockare, vitt papper. Sedan klistrade jag på massor med guldstjärnor runt bilderna, det blir fint och effektfullt! Jag älskar att vara kreativ, och det är så mysigt att ibland få sitta lite för sig själv och bara låta fantastin flöda.


Här ovan på bilderna ser ni en hel del dekorationsgrejer som jag har! De guldiga sjärnorna är från HemCompaniet, och de andra grejerna har jag fått. De små plastaskarna med massor med grejer i, fick jag av mina kusiner i julklapp. En perfekt julklapp till mig måste jag säga! I början av veckan nu, så ska jag fixa världens finaste och största skylt till Mello! Jag har ritat en skiss på hur skylten ska se ut, och jag tror att det kommer bli väldigt bra!


 

Såhär tänker jag mig skissen. Blommorna, stjärnorna och hjärtanen får symbolicera dekorationsgrejer. Jag har ju så många olika sorter, så jag blandar säkert en hel del. Det känns som att det blir roligare då! Jag ska få hem själva skylten imorgon, och förhoppningsvis är den vit. Hoppas hoppas! Det blir så tråkigt med brun, men är det en brun som jag får hem, så får jag lösa det på något sätt. Köpa flaskfärg och måla så att det blir vitt istället, jag vet inte, men det får helt enkelt lösas på något sätt. Ganksa så stor ska jag skylten vara också, så att den syns! Måtten som jag skrev på pappret är inte exakta, det finns säkert ingen skylt som är precis de mått som jag vill ha, men cirka det som står på pappret. Texten skrivs ihåligt, som ni ser på skissen, och antagligen blir det svart penna jag skriver med. Åh, det här ska bli så roligt!


Kram Sara ♥

Av Sara - 5 februari 2012 09:39

 

Idag är det mycket som ska hinnas med!! Det ska pluggas en hel del inför den kommande veckan, men jag ska också passa på att vara ute i det fina vädret, och ta mig en långpromenad. Ikväll åker jag in till Falköping och till Cosmorama bio, för att se "En gång i Phuket". Det blir roligt!! Har ni sett den??


Såg ni Mello igår? Wow - vilket drag!! Hur galet härligt som helst. Favoriten var Loreen, hur snyggt nummer som helst och allt var så coolt. Riktigt bra tjej det där!


Ha en bra dag, allihopa!! Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards