sarasvensson

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Sara - 12 februari 2012 18:19

Hej! Hoppas att ni har en fin söndag. Jag kom hem för en stund sedan, och har tillbringat dagen hos min mormor i Lidköping. Det är alltid lika härligt att komma dit!! En god middag blev det och en fantastisk långpromenad vid sjön.


       

      

     

     


Ha en fin kväll, allihopa!


Stora kramar ♥


Av Sara - 12 februari 2012 10:50

 

                     Precis innan jag sätter mig i bilen påväg till Göteborg och Scandinavium!


Jag vill passa på att önska er en riktigt fin söndag! Jag ska tillbringa dagen hos min mormor i Lidköping, äta middag och bara ha det mysigt. En långpromenad vid sjön blir det garanterat också! Men innan dess, så ska massor med tidningar köpas ifrån igår :) Ha en bra dag! Kramar ♥


Av Sara - 12 februari 2012 09:14

     

Jag har inga ord. Alla mina stora ord är slut!!! Jag är så himla stolt över mina fantastiska tjejer!! Dom gjorde så oerhört bra ifrån sig, och allt var helt magiskt. Hela numret var grymt!! Jag älskade låten, all energi och glädje på scenen, musiken, rytmen, sången, instrumenten, ja, allt!! Jag fattar ärligt talat inte hur man kan vara sådär begåvade!! Det är helt galet!! Det var en magisk känsla att få vara på plats i Scnainaium och få följa allt live. Timoteij är bara såå bäst, och jag tappade räkningen hur många gånger jag röstade! Givetvis fick mina favorittjejer mitt fulla stöd, som alltid. Jag är så tacksam och glad över att dom finns i mitt liv. Timoteij är det bästa som hänt mig!! Jamen, kolla bara på bilderna här ovan, hur UNDERBARA är dom inte???!!! Gudomliga och alldels sagolika!! Måste jag ens säga att det var nervöst att befinna sig i Scaninavium och vänta på resultatet? :) Jag hoppas verkligen på att dom skulle få en finalplats, för är det någon som förtjänar en sån, så är det Timoteij!!


Ingen kommer någonsin att komma i närheten av Timoteij!! Dom är för bra för en sån här tävlingen. Utstrålningen, musik, sången, glädjen!!! Tjejerna är jätteglada över en plats i andra chansen, så nu är det bara att ladda om :) Jag tappade räkningen på hur många gånger jag ringde från Göteborg för att rösta på melodi nummer 5!! Jag hoppas att ni också röstade på den låten, för det fanns liksom inget annat att rösta på :) Haha!! Jodå, jag tyckte faktiskt att det här startfältet var betydligt mycket bättre än förra veckans. Alla låtar var bra på sitt sätt!! Men melodi nummer fem, nää, det kan ingen någonsin komma i närheten av!! ♥


Jag känner mig otroligt stolt, för jag har följt dom här tjejerna i över två år nu. Jag har träffat dom flera gånger varje år, och gett dom mitt fulla stöd och kärlek. Jag älskar dom över allt annat!! HEJA TIMOTEIJ i andra chansen!! ♥♥♥♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards