sarasvensson

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Sara - 28 februari 2012 19:16

 

Hej fina ni! Hur har ni det? Jag har det jättebra!! Om jag ska vara helt ärlig, så har jag faktiskt inte så mycket att skriva om, för det händer inte så mycket i vardagen just nu :) Skolan rullar på som vanligt och jag antar att sånt inte är så speciellt roligt att ta del av :) Men en sak kan jag faktiskt berätta om!! Vi ska nämligen skriva låtar i musiken. Det började vi med idag, och det känns så himla roligt! Jag har skrivit flera låtar när jag var yngre, så det känns superkul att kunna fortsätta med det :) Jag har börjat funderat hur jag vill att den ska vara, och jag har en melodi som är perfekt för refrängen :D Nice! Vi får se om jag fortsätter på den banan, eller om jag helt enkelt är tvungen att börja på en ny framöver....men kul är det i alla fall! Så nu ikväll tänkte jag sätta mig och fortsätta skriva :)


Ha det bra!


Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards