sarasvensson

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Sara - 13 februari 2012 19:18

   

Här hemma har jag precis ätit middag med familjen, och innan det blev det en lång och härlig promenad tillsammans med syster. Jag är så trött nu, eftersom att jag gick upp 06.30 imorses för att jag var i skolan och jobbade hela morgonen och förmiddagen. Men det var samtidigt väldigt roligt att träffa en del i klassen!! :) Nu börjar min ledighet, och redan imorgon ska jag ut på nya äventyr då jag ska följa pappa och syster till ett gym här i Falköping, och gymma för allra första gången!! Vi har kört det flera gånger i skolan, men det känns som att det nu är på riktigt. Det ska bli otroligt roligt, och verkligen någonting som jag ser fram emot!! Funkar allt bra och jag trivs med allt runt omkring, så kommer jag absolut att börja gymma en gång i veckan framöver!! Som det ser ut nu iallafall. Jag ska tillbringa kvällen i tv-soffan och titta på tv, och bara vila mig. Det blir härligt!! Innan jag ger mig ut på äventyr imorgon, så blir det först sovmorgon och massa plugg här hemma. 


Ha en underbar kväll!! Kramar ♥

Av Sara - 13 februari 2012 15:09

     

Gula tulpaner är fantastiskt vackert!! Nu har jag precis kommit in från fina vintervädret. Embla och Troja har fått komma ut och busa en stund i snön. Mina goa prinsessor! Nu ska jag sätta mig framför datorn och fortsätta att skriva på en otroligt stor och viktig so-uppsats. Hoppas att ni har en fin dag! Puss!

Av Sara - 13 februari 2012 14:07

 

                                          Ny bild på världens finaste sitter uppe på dörren!!


Tittar just nu på reprisen av Mellot i lördags!! Det är så otroligt mycket glädje och energi, så det är inte klokt!! Det är ett helt fantastiskt program, och jag bara älskar det. Har tittat på allt igen nu och bara njutit. Jag missade det ju på tvn i lördags eftersom att jag var på plats, som var otroligt mycket grymmare :D Det var så kul att se hur allt fungerade när det var live. Alla artister var riktigt duktiga, och gjorde hur bra som helst ifrån sig. Speciellt fyra tjejer vid namn Bodil, Johanna, Elina och Cecilia!! ♥


Nu ska syster och jag ut och busa med goaste Embla och Troja i snön!! Så härligt för dom att komma ut lite. Sedan blir det plugg!!


Massor med kramar ♥

Av Sara - 13 februari 2012 12:15

Härligt med ny vecka!! Vintervädret är helt fantastiskt och jag bara njuter. Jag har vart i skolan hela förmiddagen och jobbat, känns hur skönt som helst att hinna med en massa, och beta av nu på lovet. Det är otroligt värdefullt! Nu har jag precis kommit hem igen och ska nu äta lunch med syster, och se på reprisen av Melodifestivalen. Hoppas att ni har en underbar måndag, och att eran vecka börjat riktigt riktigt bra!!


    


Love to you!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards